    Date: Thu, 14 Jun 2012 15:50:06 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    <4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
    <4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd88c92$1@news.home.net.pl>
    <4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8e924$1@news.home.net.pl>
    <4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <4fd922e8$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd933bd$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <4fd990ef$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <4fd9b2e3$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>

    W dniu 14.06.2012 12:12, Iguan_007 pisze:
    > Wybacz, nie widze zwiazku pomiedzy wlaczonymi swiatlami a wyzsza smiertelnoscia
    wypadkow.

    A to że ów fakt wystąpił akurat w roku wprowadzenia jest przypadkowy?

    > Wiec najpierw piszesz ze spadlo w 2008/09, ja potwierdzam ze spadlo. Na co
    odpowiadasz ze nie spadlo i podajesz 2006/2007. Wystarczajaco jasno?

    Poddaję się. Poproszę jeszcze raz, powoli i może kolorowymi kredkami bo
    się pogubiłem.

    > Napisales "Chciałbym jeszcze raz wspomnieć że skokowy wzrost liczby wypadków
    > wystąpił w każdym kraju gdzie wprowadzono nakaz (z wyjątkiem Szwecji) i
    > niezależnie od roku sprowadzenia". Teraz znowu podjesz "ofiary smiertelne" zamiast
    wypadkow. Wiec gdzie ten skokowy wzrost wypadkow? Podaj prosze kilka przykladow.

    Ilość ofiar jest funkcją ilości wypadków. Odwrotnie niekoniecznie.
    Wniosek jest prosty. Jeśli wzrosły ilosci ofiar to MUSIAŁY wzrosnąć
    ilości wypadków. Nie mam pod ręką danych z ilościami wypadków i szczerze
    mówiąc z dwóch powodów nie chce mi się ich szukać. Po pierwsze nie są
    potrzebne bo dokładnie ta sama zalezność jest na liczbie ofiar, i po
    drugie tak to będzie zły dowód.

    > Przeczytaj jeszcze raz, zobacz dokument Worda na stronie ktora podales.

    Jeśli forma tabelaryczna nic Panu nie mówi, oto wersja obrazkowa z tych
    samych danych: http://dadrl.pl/images/wykres_dadrl.png

    > W 2007 wypadki wzrosly o 14%, wzrosla liczba motocykli i byl dluzszy sezon. Nie
    widze nic niezwyklego.

    Pisałem już: Nie tylko motocykle są na drodze. Wzrost wypadkowości z
    udziałem motocykli jest w wiekszości "zasługą" kierowców samochodów.

    --
    Tom01