-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
egroups.com!not-for-mail
From: Iguan_007 <i...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: tepe chuje na
Date: Thu, 14 Jun 2012 04:51:26 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 104
Message-ID: <4...@g...com>
References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <4fd83a9e$1@news.home.net.pl>
<4fd87164$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
<4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd88c92$1@news.home.net.pl>
<4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
<4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8e924$1@news.home.net.pl>
<4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<jrbqj3$r5g$2@news.task.gda.pl>
<f...@g...com>
<jrbsua$2ua$1@news.task.gda.pl>
<3...@g...com>
<4fd9a1b5$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<4fd9bb44$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<4fd9ca40$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 121.222.60.211
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1339676444 23371 127.0.0.1 (14 Jun 2012 12:20:44 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jun 2012 12:20:44 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4fd9ca40$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=121.222.60.211;
posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
User-Agent: G2/1.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655587
[ ukryj nagłówki ]On Thursday, June 14, 2012 9:25:51 PM UTC+10, Tom01 wrote:
> > Z roku na rok zmienia sie tyle czynnikow wplywajacych na liczbe wypadkow ze mozna
sie klocic do konca swiata.Inna ilosc pojazdow, nowe drogi, nowsze samochody, inna
pogoda, inna ilosc pijanych kierowcow itp. itd. Kazda ze stron moze odpowiednio
dobrac statystyki zeby udowodnic swoja "prawde".
> Rzeczywiście nie zrozumiałem. Insynuuje Pan, że w 2007 roku wystąpił na
> tyle niekorzystny splot wymienionych wynników, że bezpiecześntwo skokowo
> spadło? Pierwszy raz od 10 lat albo lepiej? Tylko w tym roku? Ani przed
> ani po 2007 nie było takiego zbiegu i reakcji?
O czym teraz znowu piszesz? Mowisz o tym samym dokumencie na ktorym sie podobno
opierasz? To moze go jednak otworz? Liczba wypadkow rosla od 1987 do 1991, pozniej od
1993 do 1997, pozniej od 1999 do 2000 i dopiero pozniej w 2007. Wiec co tutaj
pitolisz "Tylko w tym roku? Ani przed ani po 2007 nie było takiego zbiegu i
reakcji". Masz, wkleje Twoje wlasne dane bo chyba masz problem z obsluga
przegladarki:
Rok Wypadki
1975 39 404
1976 39 942
1977 39 562
1978 39 181
1979 39 036
1980 40 373
1981 43 755
1982 38 832
1983 40 454
1984 35 768
1985 36 100
1986 37 133
1987 36 433
1988 37 538
1989 46 338
1990 50 432
1991 54 038
1992 50 990
1993 48 901
1994 53 647
1995 56 904
1996 57 911
1997 66 586
1998 61 855
1999 55 106
2000 57 331
2001 53 799
2002 53 559
2003 51 078
2004 51 069
2005 48 100
2006 46 876
2007 49 536
2008 49 054
2009 44 196
2010 38 832
2011 40065
> Moim zdaniem, prawda jest taka, że wszystkie czynniki wpływu, jakie Pan
> wymieniał, zmieniają się cały czas. Składają się jednak wszystkie do
> kupy i budują TREND. Trend to jest taka rzecz, że ciężko ją zaburzyć.
I guzik prawda bo jak widzisz powyzej, czasmi liczba wypadkow rosnie, czasami spada.
> Dlatego o analizę trendu jest opartych wiele dziedzin życia, łącznie z
> zarabianiem pieniedzy i prognozowaniem pogody. Zaburzenie trendu jest
> ANOMALIĄ, czesto bardzo poważną w skutkach. Usiłuje Pan nad takim
> właśnie miejscem przejść do porządku dziennego i uznać że to normalne.
> Otóż trendy wyznacza sie po to, aby unikać anomalii a jeśli się pojawią,
> to się je analizuje aby uniknąć ich w przyszłości. Takie własnie
> zaburzenie trendu miało miejsce w 2007 roku. Co jest przyczyną, nie
> wiadomo. Nikt nie cofnie czasu. Wiadomo jednak co się zmieniło w
> czynnikach wpływu na bezpieczeństwo drogowe. Bo skoro wystapiła anomalia
> to coś się zmieniło. Stąd droga do dalszego wnioskowania. Coś ewidentnie
> zaszkodziło, to pewne. Może jeden czynnik, może więcej. Niestety o
> żadnych innych poza światlami nie wiemy. A jak mówi maksyma przypisywana
> jednemu znanemu grekowi: "Jeśli coś może zaszkodzić to w żadnym wypadku
> nie wolno tego wprowadzać!"
>
> --
> Tom01
Nie ma tam zadnej anomalii. Wystarczy spojrzec na liczby i nie dorabiac teorii
spiskowych.
Iguan
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.12 14:25 Iguan_007
- 14.06.12 14:38 Andrzej Lawa
- 14.06.12 14:40 Andrzej Lawa
- 14.06.12 14:56 Marcin N
- 14.06.12 14:57 Tom01
- 14.06.12 14:59 Andrzej Lawa
- 14.06.12 15:00 Andrzej Lawa
- 14.06.12 15:03 Tom01
- 14.06.12 15:05 Tom01
- 14.06.12 15:05 Andrzej Lawa
- 14.06.12 15:07 Andrzej Lawa
- 14.06.12 15:11 Iguan_007
- 14.06.12 15:17 Kuczu
- 14.06.12 15:16 Iguan_007
- 14.06.12 15:28 Tom01
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=