eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
    egroups.com!not-for-mail
    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    Date: Thu, 14 Jun 2012 04:51:26 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 104
    Message-ID: <4...@g...com>
    References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <4fd83a9e$1@news.home.net.pl>
    <4fd87164$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
    <4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd88c92$1@news.home.net.pl>
    <4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8e924$1@news.home.net.pl>
    <4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <jrbqj3$r5g$2@news.task.gda.pl>
    <f...@g...com>
    <jrbsua$2ua$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <4fd9a1b5$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <4fd9bb44$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <4fd9ca40$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 121.222.60.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1339676444 23371 127.0.0.1 (14 Jun 2012 12:20:44 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jun 2012 12:20:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4fd9ca40$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=121.222.60.211;
    posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
    User-Agent: G2/1.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655587
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thursday, June 14, 2012 9:25:51 PM UTC+10, Tom01 wrote:
    > > Z roku na rok zmienia sie tyle czynnikow wplywajacych na liczbe wypadkow ze mozna
    sie klocic do konca swiata.Inna ilosc pojazdow, nowe drogi, nowsze samochody, inna
    pogoda, inna ilosc pijanych kierowcow itp. itd. Kazda ze stron moze odpowiednio
    dobrac statystyki zeby udowodnic swoja "prawde".

    > Rzeczywiście nie zrozumiałem. Insynuuje Pan, że w 2007 roku wystąpił na
    > tyle niekorzystny splot wymienionych wynników, że bezpiecześntwo skokowo
    > spadło? Pierwszy raz od 10 lat albo lepiej? Tylko w tym roku? Ani przed
    > ani po 2007 nie było takiego zbiegu i reakcji?

    O czym teraz znowu piszesz? Mowisz o tym samym dokumencie na ktorym sie podobno
    opierasz? To moze go jednak otworz? Liczba wypadkow rosla od 1987 do 1991, pozniej od
    1993 do 1997, pozniej od 1999 do 2000 i dopiero pozniej w 2007. Wiec co tutaj
    pitolisz "Tylko w tym roku? Ani przed ani po 2007 nie było takiego zbiegu i
    reakcji". Masz, wkleje Twoje wlasne dane bo chyba masz problem z obsluga
    przegladarki:
    Rok Wypadki
    1975 39 404
    1976 39 942
    1977 39 562
    1978 39 181
    1979 39 036
    1980 40 373
    1981 43 755
    1982 38 832
    1983 40 454
    1984 35 768
    1985 36 100
    1986 37 133
    1987 36 433
    1988 37 538
    1989 46 338
    1990 50 432
    1991 54 038
    1992 50 990
    1993 48 901
    1994 53 647
    1995 56 904
    1996 57 911
    1997 66 586
    1998 61 855
    1999 55 106
    2000 57 331
    2001 53 799
    2002 53 559
    2003 51 078
    2004 51 069
    2005 48 100
    2006 46 876
    2007 49 536
    2008 49 054
    2009 44 196
    2010 38 832
    2011 40065

    > Moim zdaniem, prawda jest taka, że wszystkie czynniki wpływu, jakie Pan
    > wymieniał, zmieniają się cały czas. Składają się jednak wszystkie do
    > kupy i budują TREND. Trend to jest taka rzecz, że ciężko ją zaburzyć.

    I guzik prawda bo jak widzisz powyzej, czasmi liczba wypadkow rosnie, czasami spada.

    > Dlatego o analizę trendu jest opartych wiele dziedzin życia, łącznie z
    > zarabianiem pieniedzy i prognozowaniem pogody. Zaburzenie trendu jest
    > ANOMALIĄ, czesto bardzo poważną w skutkach. Usiłuje Pan nad takim
    > właśnie miejscem przejść do porządku dziennego i uznać że to normalne.
    > Otóż trendy wyznacza sie po to, aby unikać anomalii a jeśli się pojawią,
    > to się je analizuje aby uniknąć ich w przyszłości. Takie własnie
    > zaburzenie trendu miało miejsce w 2007 roku. Co jest przyczyną, nie
    > wiadomo. Nikt nie cofnie czasu. Wiadomo jednak co się zmieniło w
    > czynnikach wpływu na bezpieczeństwo drogowe. Bo skoro wystapiła anomalia
    > to coś się zmieniło. Stąd droga do dalszego wnioskowania. Coś ewidentnie
    > zaszkodziło, to pewne. Może jeden czynnik, może więcej. Niestety o
    > żadnych innych poza światlami nie wiemy. A jak mówi maksyma przypisywana
    > jednemu znanemu grekowi: "Jeśli coś może zaszkodzić to w żadnym wypadku
    > nie wolno tego wprowadzać!"
    >
    > --
    > Tom01

    Nie ma tam zadnej anomalii. Wystarczy spojrzec na liczby i nie dorabiac teorii
    spiskowych.



    Iguan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: