  • Data: 2012-06-14 14:25:12
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, June 14, 2012 10:16:55 PM UTC+10, Marcin N wrote:
    > Nie przesadzasz aby?
    >
    > Widać, że Tom zjadł zęby na tym temacie. Ma ogromną wiedzę, podpiera się
    > licznymi publikacjami. I co słyszy? "Bardzo żałosna sztuczka"?!

    Nie sadze zeby naprawde "zjadl zeby" w tym temacie. Rzuca jakimis losowymi liczbami a
    pozniej nie potrafi powiedziec skad je ma. Zapytaj sam skad ma ten 40% wzrost
    wypadkow motocykli spowodowany wprowadzeniem swiatel.Popros o kilka przykladow z
    panstw gdzie obiecywano 20% poprawe bezpieczenstwa. Nie dostaniesz odpowiedzi. Nagle
    okaze sie ze nie ma liczby wypadkow motocykli a wszystkich pojazdow i nie moze tego
    racjonalnie przypisac do swiatel. Obiecywana "w wielu krajach" 20% poprawa
    bezpieczensta okaze sie jakims pdfem. umieszczonym na polskich stronach. I takie z
    nim gadanie. Ty o jednym, on o drugim. Pytasz skad ma, a on Ci rzuci kilka nazw
    instytucji czy liste ksiazek. Dziwne, bo jak ja mam jakas liczbe to potrafie
    powiedziec skad.

    Pozdrawiam,
    Iguan