    Date: Thu, 14 Jun 2012 12:01:26 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    <4fd87800$1@news.home.net.pl>
    <4fd8796c$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd87f28$1@news.home.net.pl>
    <4fd88097$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd88c1e$1@news.home.net.pl>
    <4fd8992d$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8a307$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cf8a$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8ecb4$1@news.home.net.pl>
    <4fd90469$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd90bd9$1@news.home.net.pl> <jrbqe2$r5g$1@news.task.gda.pl>
    <4fd989da$1@news.home.net.pl>
    <4fd99c13$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd9a914$1@news.home.net.pl>

    W dniu 14.06.2012 11:04, Andrzej Lawa pisze:
    > Żaróweczki w konsoli... Jaki to ma związek ze światłami mijania??

    Naprawdę muszę tłumaczyć? Ile żarówek w aucie zapala sie razem z
    mijania? W jednym z moich aut z ciekawości nawet policzyłem. Około 30
    szt. Z czego wiele schowanych tak że za chińskiego boga nie wiadomo jak
    ją wyjąć i wymienić. I dodatkowo o "ciekawych" trzonkach i mocach.

    > A kto ci każe ładować lampy wyładowcze?!?! I to może jeszcze jako
    > światła dzienne!?!?!

    To auto nie ma dziennych a teść przepisu przestrzega i twardo jak
    większość świeci xeononami 24h. A własciciel auta, skądinąd urząd, nie
    jest zainteresowany montażem dziennych. Z xenonami ich nadużywaniem jest
    jeszcze problem z mechanizmem poziomującym. On też pracuje cały czas.
    Zapomniałem wspomnieć że też miałem usterkę tego ustrojstwa. No, ale
    może to zbieg okoliczności.

    > Dziecko drogie... Nigdzie takiego czegoś nie napisałem.

    Zastanawiająca jest poszechność internetowych dyskusji posuwających się
    do pyskówek i wycieczek osobistych, włącznie z wiekiem rozmówcy. Dla
    Pańskiej wiadomości: Pamiętam czas kiedy byłem dzieckiem. W tej chwili
    też mam troje własnych, a najstarsze prawie dorosłe.

    > Ja tylko
    > stwierdziłem, że żarówka prędzej padnie od wstrząsów powstających
    > podczas jazdy czy też udaru termicznego przy włączaniu, niż od ciągłego
    > świecenia.

    Prawda, że najczęściej żarówka przepala się w chwili włączenia. Ale
    zatem czy aby żarówka używana zgodnie z aktualnym przepisem nie jest
    częściej włączana niż normalnie? Pomijam przypadki skrajne, np
    niektórych taksówkarzy którzy jeżdżą tylko nocą. ;)

    --
    Tom01