  • 61. Data: 2013-02-06 10:59:09
    Temat: Re: ten to jednak pedalarz...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.02.2013 17:52, Jacek Maciejewski pisze:

    > Fantazję masz, chłopie.

    Mam także oczy, rozum i doświadczenie. W odróżnieniu od ciebie najwyraźniej.

  • 62. Data: 2013-02-06 11:51:10
    Od: Publius <s...@N...pl>

    W dniu 2013-02-05 22:26, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Można zapytać dlaczego nie jechał możliwie blisko krawędzi jezdni :-)\

    A ile to jest możliwie blisko? :)

  • 63. Data: 2013-02-06 11:57:32
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-02-06 11:51, Publius pisze:

    > A ile to jest możliwie blisko? :)

    Może jest to określone w jakimś rozporządzeniu? :-)

    Seco

  • 64. Data: 2013-02-06 12:03:55
    Od: Publius <s...@N...pl>

    W dniu 2013-02-06 11:57, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Może jest to określone w jakimś rozporządzeniu? :-)

    Może przytoczysz? :)

  • 65. Data: 2013-02-06 12:13:08
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-02-06 12:03, Publius pisze:

    > Może przytoczysz? :)

    Nie wiem czy jest co przytaczać. :-)

    Seco

  • 66. Data: 2013-02-06 12:28:18
    Od: Publius <s...@N...pl>

    W dniu 2013-02-06 12:13, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Nie wiem czy jest co przytaczać. :-)

    No właśnie nie ma. Dlatego też to "możliwie blisko" może być różne w
    zależności od sytuacji. Np. jak wzdłuż jezdni zaparkowane są auta to dla
    mnie będzie to poza zasięgiem ich drzwi. Wątpię by jakikolwiek mundurowy
    chciał mi za to wlepić mandat.

  • 67. Data: 2013-02-06 13:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Twierdzę, że jechanie po niebezpiecznej nawierzchni przy dostępnej
    > bezpiecznej to było prawdziwe łamanie przepisów.

    Ok, nawet padł tu konkretny przepis, że w takiej sytuacji wolno po
    chodniku, więc pewnie rzeczywiście żaden niebieski nie wpadłby na głupi
    pomysł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 68. Data: 2013-02-06 14:59:45
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-02-06 12:28, Publius pisze:

    > No właśnie nie ma.

    Ni nie ma.

    Dlatego też to "możliwie blisko" może być różne w
    > zależności od sytuacji. Np. jak wzdłuż jezdni zaparkowane są auta to dla
    > mnie będzie to poza zasięgiem ich drzwi.

    Bardzo słusznie, też tak robię.

    A z drugiej strony, jeśli tylko mogę bezpiecznie zrobić trochę miejsca
    aby większy pojazd (autobus, ciężarówka, tir)mógł mnie wyprzedzić, robię
    to.

    Nie zliczę ile razy kierowcy ww pojazdów dziękowali mi awaryjnymi za tą
    drobną uprzejmość.

    Wątpię by jakikolwiek mundurowy
    > chciał mi za to wlepić mandat.

    Też mi się nie wydaje.

    Seco

  • 69. Data: 2013-02-06 16:24:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-06 11:51:10 +0100, Publius <s...@N...pl> said:

    > A ile to jest możliwie blisko? :)

    Jest to opisane bardzo precyzyjnie: możliwie blisko.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 70. Data: 2013-02-06 16:48:08
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    W dniu 2013-02-05 22:19, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Kazimierz Uromski" <i...@z...kom> napisał w

    > Nic podobnego.
    > Napisałem wyraźnie, że są wyjątki, jednym z nich jest właśnie brak pobocza.
    > Realny, a nie wyimaginowany przez rowerzystę, któremu się nie podoba
    > stan pobocza.

    Czy my znamy inny PoRD? Chyba jest tam wyraźnie napisane "o ile nadaje
    się do jazdy". Pojęcie "nadawalności" nie jest nigdzie zdefiniowane, w
    związku z czym Twoje stwierdzenie "któremu się nie podoba stan pobocza"
    WŁAŚNIE JEST wyznacznikiem tego czy trzeba po nim jechać czy nie.
    Pobocze może np. nadawać się dla użytkownika tzw. górala, nie nadawać
    się dla kolarki.

    Czym innym niż oceną 'na oko" sprawdzić, czy rowerem danym poboczem da
    się jechać i to bezpiecznie? Mi osobiście nie podobają się pobocza na
    których mogę uszkodzić swój rower (np. złapać gumę), wypieprzyć się na
    zalegającym tam piasku itd. I to "nie podobanie się" jest IMO zgodne z
    "nie nadawaniem się do jazdy" zapisanym w PoRD.