  • Data: 2021-08-02 16:31:01
    Temat: Re: ten drugi. To z czego wynikały ?
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    cef w
    <news:6107f21b$0$503$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Nie sądzę, żeby choćby wśród czytelników tej grupy były osoby,
    > które mają jakiś tam przebieg kikaset tys km

    z grubsza licząc mam na koncie jakieś 700kkm przejechane
    30 Syrena 105L
    120 Polonez Atu
    180 Daewoo Nubira II
    130 Chevrolet Lacetti
    200 Mitsubishi Lancer
    40 Volvo V60CC
    xx róznymi innymi

    > i nie mają na koncie
    > durnej stłuczki czy kolizji.

    Syreną byłem w rowie (brak uszkodzeń)
    Polonezem byłem w rowie (urwana gumka wieszkak od tłumika)
    Nubira bez incydentów
    Chevrolet wpadł w spadające drzewo podczas białego szkwału na mazurach w
    2007 (uszkodzony grill i róg pokrywy silnika)
    Lancerem przytarłem komuś zderzak na parkingu i drugim razem się o barierkę
    niską obtarłem drzwiami
    Volvo rozbiłem tylną lampę (zaufałem czujnikom cofania)

    IMHO to nie stłuczki :P

    Lancer i VOLVO -- za dużo zaufania do wspomagaczy.

    --
    'Tom N'