  • Data: 2021-07-29 11:29:45
    Temat: Re: ten drugi. To z czego wynikały ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2021-07-29 o 09:15, HF pisze:

    >Dwie parkingowe:jedna ze zdenerwowania - wjechałem w słup tyłem,
    >bo go nie zauważyłem, bo myśłałem o czym innym. Kolejna raczej
    >zagapienie:
    >wjechałem przy parkowaniu gościowi w tyłek.

    Ja to nazywam glupota, na szczescie małą.

    Tez kiedys przywalilem w slup - trzeba myslec przy parkowaniu, nie
    dojezdzac tak, aby slup schowal sie slupkiem okna.
    I nie mozna sie zagapiac przy dochodzeniu do pojazdu - przeciez, k*,
    widzialem te slup, wystarczylo zapamietac :-)

    >a kiedyś źle obliczyłem ile czasu zajmie mi zajęcie pasa
    >i się spotkałem z jadącym zbyt szybko innym użytkownikiem.
    >Średnio jedna na 250tys km (tylko stłuczki - bez innych incydentów)
    >i żadna z brawury czy głupoty - choć zagapienie się to chyba też
    >głupota.

    A ten pas, to moze nawet brawura - a mozna bylo przepuscic :-)

    J.