-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 08 May 2013 17:25:26 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: tempomat i tempomat aktywny
References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<f...@g...com>
<kmdput$a4d$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <kmdput$a4d$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <518a6e6a$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1368026730 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26686 82.139.18.228:51611
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1854
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491399
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-08 17:11, Tomek pisze:
(...)
> Skrzynia automatyczna to typu DSG czy może być i inna?
Może być każda inna, byle tylko automat mógł dopasować przełożenia :)
To czy jest to typowy automat czy zautomatyzowana jest kwestią w sumie
mało istotną.
> Jeszcze się spytam odnośnie tempomatu "zwykłego". Rozłącza się on po
> dotknieciu hamulca i pedalu gazu. Czy później trzeba uregulować prędkość
> i włączyć tempomat po osiągnieciu wymaganej prędkości jazdy, czy też
> można go włączyć, aby sam dostosował prędkość, do zadanej wcześniej??
Zależy od rozwiązania - zazwyczaj pamięta ostatnio ustawioną prędkość
i wystarczy go powtórnie kliknąć by sam się już rozpędził. Z gazem
to też bywa różnie - może nie być rozłączany i np. po wyprzedzeniu
sam zwolni do ustawionej wcześniej prędkości.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.13 18:12 Artur Maśląg
- 09.05.13 08:05 MadMan
- 09.05.13 09:04 Marcin N
- 09.05.13 09:28 J.F
- 09.05.13 09:35 Marcin N
- 09.05.13 09:50 J.F
- 09.05.13 10:41 Artur Maśląg
- 09.05.13 12:08 Tomek
- 09.05.13 12:34 J.F
- 09.05.13 12:42 J.F
- 09.05.13 13:04 Sebastian
- 09.05.13 13:18 J.F
- 09.05.13 13:20 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:34 J.F
- 09.05.13 13:42 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=