  • Data: 2009-01-06 11:31:31
    Temat: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.01.2009 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > a punkt drugi to jest ok? Ogladanie Tv na telewizorze 29 z obrazem
    > wielkosci 21?

    A jak wolisz, film jest kinowy, powiedzmy 2.3:1 czyli pewnie 8:3 więc
    jak zrobisz z niego 4:3 to oglądasz połowę kadru! Co z tego że wypełni
    Ci 29" skoro połowy i tak nie widzisz.

    Problemem jest jedynie 16:9 po analogu, nie wiem po co ten problem jest
    ciągnięty na platformy cyfrowe, gdzie zamiast włączać letterbox lub
    panascan wystarczyłoby właczyć wss - co rozwiązało by problem.
    Niestety jak tv ma materiał kinowy, hd lub anamorficzny to musi coś z
    nim zrobić, ale tylko dla emisji naziemnych, bo w przypadku cyfrowych
    można wysłać jak leci, tunner wie jaki ma tv podpięty i zrobi co trzeba.

    Problem sie rozwiąże jak skończy się analog i wszyscy albo zmienią tv,
    albo dokupią tunnery.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***