  • Data: 2009-01-06 11:07:50
    Temat: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > Uwazasz ze srednia wielkosc LCD na ktorym oglada sie TV i srednia wielkosc
    > CRT na ktorym oglada sie TV sa porownywalne?
    > Bo ja uwazam ze LCD beda duzo wieksze.

    Będą większe, ale niekoniecznie dużo.

    > reszta czyli kto?

    Ci co nie mają CRT 4:3, a oglądają w analogu.
    Choćby te 99% posiadaczy 16:9 będących użytkownikami kablówek.

    > a punkt drugi to jest ok?

    Punkt drugi rzadko występuje bez punktu pierwszego.
    To tylko alternatywa jaką ma posiadacz telewizora.

    >Ogladanie Tv na telewizorze 29 z obrazem
    > wielkosci 21?

    Identycznie jest dzisiaj przy tv 16:9.

    > znowu nie wiem co masz na mysli mowiac o obcinaniu przez mój TV. Tak jak
    > pisałem - moj niestety nie ma opcji zoom.

    Toś się mocno musiał postarać przy zakupie tak dennego tv stosunkowo
    niedawno.
    Sam sobie winien jesteś, zły wybór - złe efekty.
    A Ty chcesz karać innych, którzy wybrali dobrze.