  • Data: 2009-01-06 11:43:05
    Temat: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Będą większe, ale niekoniecznie dużo.

    szacuj
    Wg mnie srednia dla CRT to bedzie 21 z hakiem
    Dla LCD srednia to IMO minimum 30.

    > Ci co nie mają CRT 4:3, a oglądają w analogu.
    > Choćby te 99% posiadaczy 16:9 będących użytkownikami kablówek.

    i oni wtedy gladaja to po zwyklym analogua nie przez cyfrowe dekodery?
    Czy ja juz mowilem, ze jak ogladałem u kumpla wlasnie na LCD 42 cos ze
    zwykłej kablówki, to az mi bylo glupio powiedziec, co sadze o tej
    jakosci...
    Byc moze sa jakies LCD z wysokiej polki ktore tego efektu nie maja,
    jednak... jak to ma byc ta jakosc...

    > Punkt drugi rzadko występuje bez punktu pierwszego.
    > To tylko alternatywa jaką ma posiadacz telewizora.

    Aha, a ja mysle, ze punkt drugi wystepuje wlasnie wtedy, gdy nie wystepuje
    punkt pierwszy.
    BTW byc tych punktów niewyciał to moze nie tylko my bysmy wiedzieli, o czym
    dyskusja...

    Dla przypomnienia:
    1. Masz zoom, to sobie utniesz nadmiarową szerokość i masz co
    chciałeś.
    2. Względnie obejrzysz całość, ale z pasami na górze i
    dole.
    3. Masz starego grata i nie masz zoomu - to sobie pooglądasz
    ludzi po anoreksji.

    > Identycznie jest dzisiaj przy tv 16:9.

    od paru dni zauwazyłem ze na tvp1 i tvp2 znaczek TV jest juz pod czarnymi
    paskami - poprawili sie?
    Niemniej nadal uwazam, ze to sie robi troche absurd - kupujemy coraz
    wieksze Tv, zuzywajace coraz wiecej pradu i coraz mniejszy procent
    kupionego ekranu wykorzystujemy.
    Szkoda ze nie ma tanich rozwiazan dajacych w okresie przejsciowym kazdemu
    mozliwosc wykorzystania w pelni posiadanego przez niego odbiornika TV.

    > Toś się mocno musiał postarać przy zakupie tak dennego tv stosunkowo
    > niedawno.
    > Sam sobie winien jesteś, zły wybór - złe efekty.

    no niestety - sadziłem ze w nowym TV taka opcja to bedzie standard. Duzo
    rzeczy oblookałem ,tej akurat nie. A poza tym, takj ak pisałem, te dwa ata
    temu ilosc programów w 16:9 była znikoma.

    > A Ty chcesz karać innych, którzy wybrali dobrze.

    Oj, juz przestan.
    Mysle, ze dokładnie wytłumaczyłem, skad brały sie moje postulaty zmian.

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ