  • Data: 2013-12-08 22:36:46
    Temat: Re: telewizor z tunerem cyfrowym a karta z kablowki
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robik" <r...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52a4de16$0$2358$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:52a4d447$0$2185$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Nie chcę po prostu mieć dekodera od kablówki, wygląda jak g.... z ruskiego
    > bazaru, a niestety większa ilość kanałów jest tylko w pakiecie cyfrowym,
    > czyli karta musi być. Operator to poznańska INEA

    To przynajmniej teoretycznie mają własny moduł, który idzie włożyć do
    dekodera i kartę do niego.
    Co oczywiście nie oznacza, że będzie pracował z każdym tv.
    Na pewno trzeba zacząć od zapewnienia w tv standardu dvb-c i gniazda
    CI/CI+ - w biurze abonenta powinni znać jakieś przykładowe modele z którymi
    to na pewno działa.