eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmtelefon z obsługą kilku kont Activesync › Re: telefon z obsługą kilku kont=?iso-8859-2?Q?_Activesyn=3D=3FUTF-8=3FB=3FYw=3D=3D=3F=3D?=
  • Data: 2012-02-25 11:29:32
    Temat: Re: telefon z obsługą kilku kont=?iso-8859-2?Q?_Activesyn=3D=3FUTF-8=3FB=3FYw=3D=3D=3F=3D?=
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > Prościej po IMAP, ze sprawdzaniem co 15 minut. Efekt dla normalnego
    > użytkownika (=takiego co uzywa poczty a nie siedzi ze stoperem
    > mierząc czas dostarczenia kolejnego testowego maila) jest w zasadzie
    > identyczny, za to zużycie energii o połowę mniejsze.

    No OK może mój obecny fon zasługuje po części na muzeum ale efekty
    użycia róznych form komunikacji były mniej więcej takie:
    1. Blackberry connect:
    - bateria ~ 10% krócej niż bez żdnego maila czyli OK
    - skuteczność łączności b. dobra
    2. IMAP idle - (4 konta: home.pl, gmail.com, plusnet, neo.pl)
    - bateria ~ 50% krócej niż bez żadnego maila czyli do bani
    - skuteczność OK dla gmail'a i neo.pl. Podtrzymanie wykładało się po
    jakimś czasie dla home.pl i plusnetu
    3. Activesync
    - bateria jak w przypadku BB connect
    - skutecznośc bez zarzutu ale całośc wpdała do jednej skrzynki i 1
    profil przy odpisywaniu.

    --
    Wojtek