  • Data: 2012-02-26 23:38:38
    Temat: Re: telefon z obsługą kilku kont Activesync
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 21:46:02 +0000, Waldek Godel
    <n...@y...org> naskrobał przy słoiku:

    > Nowsze mają mniejsze ograniczenia.Taki Magic nie miał protokołu
    Exchange
    > wcale. Bo tak.

    No OK, na HTC Dream, czyli G1 chyba było podobnie - ale to był przy
    fon z androidem 1.6.
    Potem dostał CM7 z 2.1 ale nie przypominam sobie dokładnie jak tam to
    było.

    > BTW - konta google dodawałeś jako konta exchange czy google?

    Mam na stale 2 konta google i jedno z htcsync jako usługę pushmail
    (nie mowie o kontach w innych serwisach).
    Do celów testowych tego wątku dodałem dodatkowo dwa konta typu
    exchange activesync (w tym jedno z home.pl jak chciał pytający :) i
    włączyłem opcje pushmail. Działa.

    --
    AL