  • Data: 2012-02-25 12:01:47
    Temat: Re: telefon z obsługą kilku kont Activesync
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 25 Feb 2012 11:43:13 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

    > No tak ale tu wracamy do koncepcji IMAP Idle a tego bym wolał uniknąć.
    > Przy Active sync nie podajesz takich danych. Ważny jest raptem adres
    > serwera i loginy. Resztę załątwia Exchange o nic nie pytając.

    że co????? Ilość podawanych danych przy exchange jest w zasadzie taka sama,
    plus potencjalne problemy z certyfikatami (nie w tym przypadku).
    To, że akurat klient exchange nie pozwala definiować oddzielnego serwera do
    wysyłki, to w tym przypadku wada a nie zaleta

    > No można ale wolałem tak jak na samym początku opisałem.
    > Cholera niby te telefoniki takie mądre w porównaniu ze starociami jak
    > mój a poza szybszym cpu, ekranem i przeglądarką www to jakoś nie widzę
    > poprawy użyteczności :/

    Użyteczność jest bardzo dobra, sporo lepsza niż kiedyś. Ale nie oczekuj, że
    producenci spełnią każdą hipotetyczną zachciankę użytkownika, zwłaszcza
    jeżeli wynika ona z jego głębokiej niewiedzy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"