  • 11. Data: 2010-12-19 15:41:12
    Temat: Re: telefon z androidem
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-19 16:31, Jan Strybyszewski pisze:
    > LG Swift na 3 calach i "wciskanym" ekranie nie jest dobry

    A niby to czemu nie jest dobry?
    Miałeś go w rękach?
    P.

  • 12. Data: 2010-12-27 08:29:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > "Jasiu, zapisz sobie, że to był dowcip" (wężykiem, wężykiem) :D

    Nie umiesz sie bawic....

  • 13. Data: 2010-12-27 08:32:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > A niby to czemu nie jest dobry?
    > Miałeś go w rękach?

    O tutaj sa moje raczki. Swift ze Spica.
    http://www.youtube.com/watch?v=pWyOoIu6rgE

    A tak juz calkiem serio.... mnie sie na Swifcie pisało mało precyzyjnie
    ale oczywiscie ze Sipica czy ihonem nie ma co orownywac oba sa znaczaco
    wieksze.... zas SE X8 pasuje bardziej bo ma ten sam ekran,

    Zreszta zaytaj kazdego na forum androida kto mial Swifta i Optimus One