  • 51. Data: 2011-01-07 13:58:45
    Temat: Re: telefon z USA
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 4 Jan 2011 12:04:52 +0100, "VSS" <v...@g...pl> wrote:

    >uzywalem wiele lat bezprzewodowca panasonica na 2,4Ghz z widmem rozproszonym
    >przywiezionym z usa i dzialal bardzo dobrze, jedyny problem to wyswietlanie
    >numerów na LCD w identyfikacji, dopisywal zera, nie mozna bylo tego
    >wylaczyc. zaleta byla niemozliwosc posluchania.
    >
    >dokladnie taki:
    >http://images.craigslist.org/3k03o63la5Z05Q55X5ach4
    c49d582c8cc1dcf.jpg

    CLIP byl w FSK czy DTMF ? Jakby byl uzywany z NT na ISDN lub bramka
    VoIP - to nie problemy przestawic, ale jakby z zywa linia PSTN to juz
    bylaby kicha.

    A czy w USA takie telefony z widmem rozproszonym czy juz przeszli na
    DECT'a na 2.4GHz?

    --
    ThinkXtra

  • 52. Data: 2011-01-07 16:18:06
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:b...@4...co
    m,
    Użytkownik <a...@p...pl> nastukał:

    49d582c8cc1dcf.jpg

    > CLIP byl w FSK czy DTMF ? Jakby byl uzywany z NT na ISDN lub bramka
    > VoIP - to nie problemy przestawic, ale jakby z zywa linia PSTN to juz
    > bylaby kicha.

    nie pamiętam, telefón żył na lini TPSA, sprezentowałem go komuś 3 lata temu.

    > A czy w USA takie telefony z widmem rozproszonym czy juz przeszli na
    > DECT'a na 2.4GHz?

    nie wiem, w sprzedaży cały czas widze teellfony z widmem
    --
    VSS

  • 53. Data: 2011-01-07 17:36:51
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    > Jak najbardziej istniały. W latach osiemdziesiątych, to nawet
    > potrafili realnie czepiać się homologacji faksów -- jak się
    > wydało, że na linii coś piszczy, potrafili pytać co piszczy
    > i czy ma na to piszczenie papiery.

    Dokładnie to samo było z modemami. Redakcja "Komputera" eksperymentowała
    wówczas z BBS-ami i Fido. Dość obszernie rozpisywano się na temat
    różnych kwestii (w tym finansowych) związanych z homologacją i
    rejestracją modemu.