  • 1. Data: 2010-12-30 14:48:13
    Temat: Centertel-jednak istnieje!
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Skoro Centertel niby juz nie istnieje, to dlaczego wciąż można się
    dodzwonić na numer 690xxxxxx i odbiera jakiś typ? To gdzie ja się
    dodzwaniam?

  • 2. Data: 2010-12-30 17:21:17
    Temat: Re: Centertel-jednak istnieje!
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Skoro Centertel niby juz nie istnieje,

    to niby czy naprawde ? i od kiedy ?

    > to dlaczego wciąż można się dodzwonić na numer 690xxxxxx i odbiera jakiś
    > typ? To gdzie ja się dodzwaniam?

    do typa ?

  • 3. Data: 2010-12-30 20:48:28
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    > Skoro Centertel niby juz nie istnieje, to dlaczego wciąż można się dodzwonić na
    numer 690xxxxxx i odbiera jakiś typ? To gdzie ja
    > się dodzwaniam?

    Po pierwsze - nie jestem pewien, czy NMT już zostało wyłączone.

    Po drugie - to chyba może być jakiś radiodostęp...

    Piotr

  • 4. Data: 2010-12-30 21:29:17
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ifir77$fp9$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    >
    > Po pierwsze - nie jestem pewien, czy NMT już zostało wyłączone.
    >
    > Po drugie - to chyba może być jakiś radiodostęp...

    Wikipedia może kłamać, ale koniec tej sieci był przecież ogłaszany.
    Wypróbowałem inny numer, tym razem odebrała jakaś babcia z wiejskim
    akcentem.
    Radiodostęp ma numery 690? Te połączenia zaliczyło mi w Popie w ramach
    pakietu na Orange, ciekawe

  • 5. Data: 2010-12-30 21:58:06
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    > Radiodostęp ma numery 690? Te połączenia zaliczyło mi w Popie w ramach pakietu na

    Radiodostępy oparte na NMT mają normalne numery stacjonarne,
    ale nie jest wykluczone, że to są aliasy - i że przez 690 też
    można się dodzwonić.

    Może po prostu zapytaj (albo jakiegoś typa, albo babcię z wiejskim akcentem),
    czy korzysta z komórki, czy z telefonu stacjonarnego... ;-)

    Piotr

  • 6. Data: 2010-12-31 00:49:18
    Od: on <o...@o...no>

    > Radiodostępy oparte na NMT mają normalne numery stacjonarne,
    > ale nie jest wykluczone, że to są aliasy - i że przez 690 też
    > można się dodzwonić.

    Tak, radiodostępy NMT miały normalne numery z sieci NMT, a na centrali
    były mapowane na numery stacjonarne. Chodziło o to by nie modyfikować
    sieci(inwestować), która i tak miała być w nieodległym czasie wyłączana.

  • 7. Data: 2010-12-31 09:11:18
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Tak, radiodostępy NMT miały normalne numery z sieci NMT, a na centrali
    > były mapowane na numery stacjonarne. Chodziło o to by nie modyfikować
    > sieci(inwestować), która i tak miała być w nieodległym czasie wyłączana.

    jeszcze niedawno działało kilka budek NMT
    tutaj jest stary wykaz:
    http://web.archive.org/web/19980211031831/www.center
    tel.pl/warsbud.html

    --
    Jean

  • 8. Data: 2010-12-31 12:29:44
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze niedawno działało kilka budek NMT
    > tutaj jest stary wykaz:
    > http://web.archive.org/web/19980211031831/www.center
    tel.pl/warsbud.html

    Te numery są martwe, ale dużo aktywnych jest w 6906010xx a dziś trafiłem
    nawet na taki gdzie po długiej marszrucie, jakby łączyło z bazą na
    księżycu usłyszałem strasznie zaszumiony komunikat:
    Wzywany abonent ma wyłączony aparat lub jest poza obszarem naszej sieci

    To w końcu stacjonarka czy NMT zombie?

  • 9. Data: 2010-12-31 14:47:03
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > księżycu usłyszałem strasznie zaszumiony komunikat:
    > Wzywany abonent ma wyłączony aparat lub jest poza obszarem naszej sieci

    jeszcze niedawno z tego spisu byly aktywne chyba dwa numery
    a jeden mial wlasnie takowy ksiezycowy komunikat

    --
    Jean

  • 10. Data: 2011-01-03 23:26:25
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-12-30 15:48, pyton pisze:
    > Skoro Centertel niby juz nie istnieje, to dlaczego wciąż można się dodzwonić na
    > numer 690xxxxxx i odbiera jakiś typ? To gdzie ja się dodzwaniam?
    Może ma przekierowanie na numer z Orange ?? Kiedyś Idea robiła to gratis.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+