  • Data: 2009-08-10 13:04:36
    Temat: Re: telefon z GPS
    Od: Błażej <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 10:00:13 +0200, mz napisał(a):

    > Witam
    > Czytam po sieci o telefonach z GPS. Oczywście, każdy uważa, że jego telefon
    > jest najlepszy. A ja szukam jaiegoś niedrogiego telefonu z GPS w jakieś
    > ofercie na abonament. GPS używam kilka razy do roku więc nie chce kupywać
    > samego GPS, chce aby była to dodatkowa funkcja w telefonie.
    > Mam jeszcze pytanie laika dotyczące GPS w telefonie, czy operator pobiera
    > jakieś dodatkowe opłaty (tak jak przy połączeniu z internetem z telefonu) za
    > działający GPS ?
    > Pozdrawiam

    Szukaj telefonu z WM lub Symbianem. Osobiście polecam Nokie 6220 Classic. W
    Play dostępny za rozsądne pieniądze.
    Nie będziesz wtedy płacił za pobieranie map - będziesz je miał na karcie
    pamięci. A co do opłat za działający GPS to już tylko i wyłącznie Twoje
    widzimisię - możesz korzystać ze wspomagania i wtedy płacisz grosze za
    połączenie z internetem i w kilka sekund łapiesz fiksa, lub wyłączasz tę
    opcję w telefonie i nie płacisz nic, ale wtedy dłużej czekasz na sygnał
    GPS.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej