  • 11. Data: 2011-12-08 16:55:24
    Temat: Re: telefon komorkowy jako router wi-fi
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od wlasti
    z dnia: 2011-12-08 17:48:
    > samsung europa 315 zeta - tanio drogo???
    Huwaei E5832 >= 199PLN
    LG GT540 >= 170 PLN
    tanio/drogo? (allegro)

    Paweł

  • 12. Data: 2011-12-08 16:55:49
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Animka
    z dnia: 2011-12-08 16:11:

    > Nie pomyliło Ci się z modemem?
    nie

    Paweł

  • 13. Data: 2011-12-09 03:30:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-08 17:55, Paweł Gąska pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Animka
    > z dnia: 2011-12-08 16:11:

    > nie

    Patrzyłam na specyfikację tego telefonu i nie widziałam tam routera.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 14. Data: 2011-12-09 16:45:01
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał:

    > Patrzyłam na specyfikację tego telefonu i nie widziałam tam routera.

    Patrzeć i zrozumieć to wyższa półka. Poczytaj o wifi hotspotach w androidach, to
    możesz kiedyś nawet zabrać głos, żeby się nie zbłaźnić. Nauczysz się kiedyś
    korzystać z google i prawidłowo wpisanych fraz? Życzę Ci tego pod choinkę.

  • 15. Data: 2011-12-10 10:13:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-09 17:45, Tomek pisze:
    > Poczytaj o wifi hotspotach w androidach