  • Data: 2009-07-09 09:48:06
    Temat: Re: telefon do internetu - jaki?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 09 Jul 2009 11:29:11 +0200, "Lech" <l...@o...pl>
    wrote:

    >Grupowicze,
    >
    >Szukam telefonu, ktory bylby maksymalnie wygodny do zastosowan "internetowych"
    >- strony, uslugi, komunikatory itd i dzialal w Plusie. Interesuje mnie sam
    >aparat, wiec koszt bede liczyl calosciowo - cena zakupu + 24* abonament.
    >
    >Co polecacie?

    Netbooka z modemem. Poważnie. Problemem telefonu przy intensywnym
    uzytkowaniu nei jest nawet ekran a brak dobrej klawiatury. Mam pewne
    doświadczenie w tej materii (Nokia E61, E71, kilka WM, iPhone) i to bł
    najwiesyz problem. Używam do zdalnej administarcji (klient ssh, WWW),
    poczta, komunkatory (głównei tekstowo bo Skype to własciwie to samo co
    telefon). I brak mi porządnej klawiatury - kciukowa czy ekranowa do
    dłuższej pracy jednak średnio się nadaje. Najlepszy był w sumie
    palmtop z klawiaturą pełnowymiarową po BT ale jak oceniłem to w sumei
    od netbooka to niewiele mniejsze. Jak na 100% to ma być telefon to idź
    do jakiegoś salonu i obmacaj co mają z klawaiaturami i jak ci to
    pasuje. Niekoniecznei Plua. Dowolny telefon bez simlocka będzie
    działał w ich sieci więc po wybraniu możesz kupić np. na Alledrogo.

    Zdrówko