  • Data: 2009-07-09 22:37:21
    Temat: Re: telefon do internetu - jaki?
    Od: s...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Titus:
    > Ojej. A ja sie nazywa ta jednostka chorobowa?
    > Bo mam podobnie.

    ja miewalem przez pare lat inaczej, ale tez jak sobie teraz przypomne jak wolno
    pisalem i do tego sie gapilem na klawiature piszac (sic!) piszac to sam sie
    sobie dziwie jak ja to wytrzymywalem. w wielu przypadkach mozna sie tego
    oduczyc, lub znacznie ograniczyc, ale trzeba sposobem...

    > W szkole pisalem recznie, to tego nie bylo. T
    > A teraz po prostu czesto naciskam zbyt szybko klawisze - i prawa reka
    > dziala szybciej niz lewa. Albo odwrotnie.

    Bardzo bardzo polecam programy do nauki bezwzrokowego pisania na klawiaturze. To
    przydatna umiejetnosc, jesli jeszcze jej nie posiadasz, a poza tym dodatkowo
    dosc dobrze robi na koordynacje rak i takie tam. Ja kilka lat pisalem dwoma
    palcami bez zadnej poprawy mimo częstego pisania. A potem w pare tygodni
    zrobilem ogromne postepy. Wystarczy poszukac w sieci jakichs sharewareowych
    programow do nauki bezwzrokowego pisania. To naprawde dziala. Ja uzywalem chyba
    typing tutora, ale tego jest mnostwo - wystarczy pogrzebac i znalezc cos co Ci
    podpasuje. Nawet 20 minut dziennie i po niedlugim czasie jest duza szansa ze bez
    wysilku piszesz szybciej i robisz mniej bledow.

    Bardzo polecam tez program EyeQ. To jest w zasadzie program do nauki szybkiego
    czytania, ale mi to pomoglo rowniez na szybsze pisanie, o dziwo. (ach ta
    synchronizacja polkol) Program jest niestety platny, ale po pierwsze uwazam ze
    jest warty pieniedzy ktore kosztuje, a po drugie jesli ktos naprawde nie ma tych
    pieniedzy i rozwazy to gleboko w swoim sumieniu, to podobno sa sposoby zeby to
    ominac.

    pozdrawiam,