  • 31. Data: 2009-08-19 08:26:22
    Temat: Re: telefon do internetu
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 19.08.2009 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > A ja Ci powiem że mi w sumie najlepiej sie serfowało na Nokii E61/71
    > ze względu na klawiaturę. Zwróć uwagę że często trza wklepać jakies
    > znaki specjalne w adresie czy w polu wyszukiwarki - wbrew pozorom na
    > dotykowach robi mi sie to mniej wygodnie. A jeśli odpisujesz na maile
    > to tym bardziej klawiaturka - ekranowa Cię szybko zniechęci przy
    > dłuższym pisaniu.

    Nie potwierdzę, bo miałem e61 i w porównaniu do iP to była tragedia jego www.
    Począwszy od problemów z kodowaniem (utf - spoko, coś jeszcze w iso-*-2 albo
    w win-1250 - krzaki) po nawigację. Jednak touchscreen dużo daje i te 50%
    więcej piksli też. Wpisuje się faktycznie gorzej, ale po odpowiednim
    pozakładkowaniu urli nie odczujesz. Weź pod uwagę że na małym ekranie dość
    często trzeba skalować i przewijać treść strony.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 32. Data: 2009-08-19 14:20:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 06:29:17 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Co do Touch HD jakieś pół roku temu była promocja w MM. Kosztował 2900PLN.

    No cóż.. jaki sklep, taka promocja. Touch HD BEZ promocji kosztuje 2199.
    Niemniej rozumiem, że są tacy, co bez promocji nie umieją

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 33. Data: 2009-08-19 14:25:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > No cóż.. jaki sklep, taka promocja. Touch HD BEZ promocji kosztuje 2199.
    > Niemniej rozumiem, że są tacy, co bez promocji nie umieją

    Waldziu, czytanie ze zrozumieniem itepe... Być może kluczowe tu jest
    sformułowanie "pół roku temu" :-)

    I tak poglądowo, za ostatnie trzy miesiące:
    http://pic.skapiec.pl/w1/w_429981.png

    M.

  • 34. Data: 2009-08-19 14:44:54
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > No cóż.. jaki sklep, taka promocja. Touch HD BEZ promocji kosztuje
    > 2199. Niemniej rozumiem, że są tacy, co bez promocji nie umieją

    Znoszą mi do domu te śmieciogazetki to czasami je przeglądam. Wtedy Touch HD
    tyle kosztował, teraz być może mniej.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 35. Data: 2009-08-20 05:34:11
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Waldziu, czytanie ze zrozumieniem itepe... Być może kluczowe tu jest
    > sformułowanie "pół roku temu" :-)

    To wcześniejszy kolega mógł pół roku temu takiego posta napisać:-) Po co
    pisać o tym teraz?

    JA

  • 36. Data: 2009-08-20 07:53:14
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>

    > iphone (miałem ppc, wm, symbiana) imo najlepszy, nie wiem jak g1,
    > nie używałem jeszcze.

    To palmofon a podobno miał być telefon

  • 37. Data: 2009-08-21 14:44:33
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 20.08.2009 op23 <o...@r...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>

    > To palmofon a podobno miał być telefon

    Nie znam telefonu posiadającego wyświetlacz oferujący minimum dla www
    nie bedący smartphone.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 38. Data: 2009-08-23 11:48:50
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Ja w sytuacjach awaryjnych z powodzeniem uzywalem Samsung SGH-i780
    +klawiatura qwerty
    +dotykowy ekranik
    +WM6
    -moglby byc wiekszy ekran

    --
    venioo
    Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

  • 39. Data: 2009-08-24 09:34:21
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jeremiasz ni au koto ha itsumo tanosii

    > To wcześniejszy kolega mógł pół roku temu takiego posta napisać:-)

    W celu? Pochwalić się że dostałem gazetkę reklamową?

    > Po
    > co pisać o tym teraz?

    Bo jak już wspomniał ktoś na grupie niektórym się wydaje że za abonament 25,
    Touch HD czy N97 dostaną za 1zł. Nie twierdzę że kolega który rozpoczął
    wątek się nie zna na cenach przy swoim abonamencie. Ale wiele osób się nie
    zna i jest mocno zdziwiona że smartfony są drogie.

  • 40. Data: 2009-08-24 15:30:04
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> wrote in message

> [...]
    > rozpoczął wątek się nie zna na cenach przy swoim abonamencie. Ale wiele
    > osób się nie zna i jest mocno zdziwiona że smartfony są drogie.

    ja w angli bede bral wiec mnie specjalnie nie interesuja polskie ceny
    ja praktycznie dostane kazda sluchawke za darmo w moim abonamencie

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408