    From: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon do internetu
    Date: Mon, 24 Aug 2009 11:34:21 +0200

    Jeremiasz ni au koto ha itsumo tanosii

    > To wcześniejszy kolega mógł pół roku temu takiego posta napisać:-)

    W celu? Pochwalić się że dostałem gazetkę reklamową?

    > Po
    > co pisać o tym teraz?

    Bo jak już wspomniał ktoś na grupie niektórym się wydaje że za abonament 25,
    Touch HD czy N97 dostaną za 1zł. Nie twierdzę że kolega który rozpoczął
    wątek się nie zna na cenach przy swoim abonamencie. Ale wiele osób się nie
    zna i jest mocno zdziwiona że smartfony są drogie.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.