  • 21. Data: 2009-08-18 13:48:35
    Temat: Re: telefon do internetu
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 17.08.2009 Viking <j...@n...poczta.onet.pl> napisał/a:

    > osobiscie tez sie sklaniam ku temu wyborowi poki co:)
    > a jak w iphonie jakos zdjec porownujac np do n95?

    miałem e61, nie wiem jak w n95 - ta sama epoka, ale jakość zdjęć porównywalna,
    na iphone oczywiście większe, truecolor swoje robi. z wad webowania na iphone
    to oczywiście brak playera do reklam (flash).
    Webowanie fajnie wspomaga autoobrót i skalowanie multitouchowe, staje się
    naprawdę intuicyjne i każde inne przeszkadza (w małych terminalach).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 22. Data: 2009-08-18 16:13:23
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    BearBag zapodal(a):

    > ale jest za mala do neta, zwlaszcza ekranik, mam E63 (to prawie kopie)
    > i tez nie zachwyca. Do neta trzeba miec min netbooka.

    zależy co robisz, ja czasem używam e71 (www, ssh, email) i nie narzekam,
    to kwestia przyzwyczajenia. Netbooka w kieszeni nie noszę, więc sobie
    nim nie sprawdzę np. kursu walut będąc poza domem i mając taką nagłą
    potrzebę.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 23. Data: 2009-08-18 18:02:57
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Wycior" <w...@w...pl> wrote in message

    > Wracajac do tematu. Niestety chyba nie uda nam sie pomóc autorowi.
    > Najlepiej bedzie, jak przejdziesz sie po koleji do salonów glównych
    > operatorów i sam osobiscie przejrzysz aparaty.

    no wlasnie wszystkie mialem w rece, ale nie mozesz siedziec w salonie o2
    2godziny i serfowac:) tzn mozesz ale nie mam czasu:) dlatego pytam
    uzytkownikow co sadza o swoich zabawkach:) ja uczciwie moge powiedziec ze
    n95 mnie wkur.... na kazdym kroku i nie zaluje ze mija ukradli;)

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 24. Data: 2009-08-18 18:12:19
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    > Moze N97?
    >
    > Osobiscie jednak majac na celu myszkowanie w internecie sklanialbym sie za
    > czymsc z trackball'em (czyt. G1) - sklaniam sie za pouczenie ;)

    no to jestem w punkcie wyjcia:P
    n97 iphone i G1 to byly moje glowne nminacje, dostalem w poradach do wyboru
    G1, iphona i n97:DDDD

  • 25. Data: 2009-08-18 18:24:09
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Moze N97?

    Osobiscie jednak majac na celu myszkowanie w internecie sklanialbym sie za
    czymsc z trackball'em (czyt. G1) - sklaniam sie za pouczenie ;)

    --
    Pzdr., Wycior

  • 26. Data: 2009-08-18 18:35:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 19:12:19 +0100, Viking napisał(a):

    > no to jestem w punkcie wyjcia:P
    > n97 iphone i G1 to byly moje glowne nminacje, dostalem w poradach do wyboru
    > G1, iphona i n97:DDDD

    HTC Hero, HTC Touch HD

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2009-08-19 04:29:17
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > HTC Hero, HTC Touch HD

    Co do Touch HD jakieś pół roku temu była promocja w MM. Kosztował 2900PLN.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 28. Data: 2009-08-19 07:00:26
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 19:12:19 +0100, "Viking"
    <j...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >"Wycior" <w...@w...pl> wrote in message

    A ja Ci powiem że mi w sumie najlepiej sie serfowało na Nokii E61/71
    ze względu na klawiaturę. Zwróć uwagę że często trza wklepać jakies
    znaki specjalne w adresie czy w polu wyszukiwarki - wbrew pozorom na
    dotykowach robi mi sie to mniej wygodnie. A jeśli odpisujesz na maile
    to tym bardziej klawiaturka - ekranowa Cię szybko zniechęci przy
    dłuższym pisaniu.

    Zdrówko

  • 29. Data: 2009-08-19 07:29:59
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Viking pisze:

    > ktora sluchwaka waszym zdaniem najelpiej spelnia to zadanie? szybkosc,
    > stabilnosc itd
    > prawie na 100% bede uzywal opery, ale moze jakas alternatywa?

    BlackBerry z usługą BlackBerry.
    Zalety:
    Używany terminal nie jest drogi
    Włączenie usługi BB (18-19PLN netto) w orange i plusie daje
    nielimitowany dostęp do maili, www i nawigacji BB
    Duży wyświetlacz
    Pełna QWERTY
    Przy odpowiednim dobraniu OS'a pełna stabilność

    Wady:
    Nie dla wszystkich wada ale niektórzy narzekają na wielkość
    Starsze modele nie wspomagają 3G

    Chcesz wiedzieć więcej zapraszam na http://www.blackberryforum.pl/

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 30. Data: 2009-08-19 08:25:44
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 19 Aug 2009 08:26:22 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Nie potwierdzę, bo miałem e61 i w porównaniu do iP to była tragedia jego www.
    >Począwszy od problemów z kodowaniem (utf - spoko, coś jeszcze w iso-*-2 albo
    >w win-1250 - krzaki) po nawigację. Jednak touchscreen dużo daje i te 50%
    >więcej piksli też. Wpisuje się faktycznie gorzej, ale po odpowiednim
    >pozakładkowaniu urli nie odczujesz. Weź pod uwagę że na małym ekranie dość
    >często trzeba skalować i przewijać treść strony.

    Mam iPhone'a w szufladzie i jak dla mnie nawiguje się na nim
    zdecydowanie gorzej niż na E61. Skalowanie w Operze na E61 to jeden
    klawisz, przewijani jest płynne mimo że teleon nei najnowszy. Dla mnie
    korzytanie z WWW to nie kilka/kilkanaście zakładek wiec argument o tym
    odpada.

    Zdrówko