    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: telefon biurkowy UMTS zamiast kablowej stacjonarki
    Date: Sun, 26 Aug 2012 12:55:33 +0200

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 17:44:38 +0000 (UTC), Przemyslaw Frasunek napisał(a):
> [...]

    Hm, ja tam nie bardzo rozumiem - jesli z jednej strony mamy komorke ktora
    sama koduje, z drugiej komorke ktora sama dekoduje, to po cholere po drodze
    wprowadzac kolejne de/kodowania ? To jest dobra praktyka inzynierska ? :-)

    > Takie czasy... Ale to sie nie bierze z niczego -- spadek cen na rynku
    > uslug telekomunikacyjnych wymusil na operatorach redukcje kosztow
    > infrastruktury. Technologie bazujace na IP i Ethernecie sa zwyczajnie
    > tansze, niz ich SDHowe odpowiedniki.

    Czekaj czekaj - a ten IP to jak lata na dluzsze odleglosci ?
    Nie przez SDH ?

    No i czy nie mozna wynegocjowac na sprzet SDH rownie niskich cen co na
    inne, bo wszak az tak bardzo sie to nie rozni od innych ..

    J.