  • Data: 2011-01-01 20:04:24
    Temat: Re: telefon bezprzewodowy dalekiego zasięgu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Przepraszam, ale w drugiej połowie lat '80 i w pierwszej '90 nie raz
    > płaciłem czekiem. Odkurzacza chyba nie kupowałem, ale jakieś ciuchy czy
    > - co najważniejsze - bilety PKP, jak najbardziej :-) PKP było jawnie
    > wymienione w rozp. RM dot. płatności bezgotówkowych (czy jak to się
    > nazywało), podpisanego chyba jeszcze przez Jaroszewicza :-) Mina
    > kasjerki w kasie na dworcu w Małkini - bezcenna :-)

    To za Gierka było, dobrze pamiętam. Te czeki wprowadzili, żeby było
    jak na filmie, jak w Hameryce. Więc musiał to Jaroszewicz podpisać.

    Ale zawsze jak ktoś się upierał na zapłatę czekiem, to musiał się
    wykłócić, dziennikiem ustaw zamachać czy innym monitorem, zdziwione
    miny oglądać. Jedyne co w miarę dobrze działało, to realizacja na
    poczcie czeku wystawionego na siebie. Z tego korzystałem nie raz.
    Kilka razy mi też czekiem zapłacono (całkiem rozsądną sumę).
    Musiałem z tym iść do banku wystawcy, na szczęście na tej samej ulicy.
    To już było w latach dziewięćdziesiątych, i to wcale nie na początku.

    --
    Jarek