  • 1. Data: 2011-03-16 13:16:50
    Temat: telefon TP > Netia
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    jest linia tp i za abo w zasadzie to nic nie ma. Czy przeniesienie
    uslugi z TP do Netii to dobry pomysl?

    za 49,90 zl/miesiac ma sie polaczenia stacjonarne bez limitow.
    umowa na 24 miesiace.

    Czy sa tu jakies haczyki? Jezeli nie Netia to kto inny (ale nie voip)?

    Ja to jest technicznie robione? Netia wpina sie w strefie numeracyjnej
    swoimi urzadzeniami czy jest to tylko sztywny prefiks (preselekcja)?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-03-16 15:14:51
    Temat: Re: telefon TP > Netia
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-16 14:16, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > Ja to jest technicznie robione? Netia wpina sie w strefie numeracyjnej
    > swoimi urzadzeniami czy jest to tylko sztywny prefiks (preselekcja)?

    Jeżeli Ci nie odrzucą wniosku z przyczyn "technicznych" (jakieś 40%
    szans), to na 99% dostaniesz telefon... VoIP :-) To znaczy modem z
    bramką VoIP i gniazdkiem RJ11.

  • 3. Data: 2011-03-16 17:02:04
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 16 Mar 2011 16:14:51 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Jeżeli Ci nie odrzucą wniosku z przyczyn "technicznych" (jakieś 40%
    >szans), to na 99% dostaniesz telefon... VoIP :-) To znaczy modem z
    >bramką VoIP i gniazdkiem RJ11.

    tzn jak? Pozycza sobie od TP kabel i gdzies przy centrali uruchomia
    DSL, potem ten DSL przyleci do mnie linia a na koncu ktorej bedzie
    stal ich modem DSL z VoIP...do ktorego sobie wepne telefon? Tak to
    robia?

    ja chcialbym telefon przeniesc, ale na linii zostaje neostrada z TP,
    wiec co w takim przypadku????? Poza tym na lini telefonicznej musi
    chodzic faks i czasami modem!!!

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-03-16 20:21:57
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-16 18:02, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > DSL, potem ten DSL przyleci do mnie linia a na koncu ktorej bedzie
    > stal ich modem DSL z VoIP...do ktorego sobie wepne telefon? Tak to

    Pożyczą sobie druty, ale bramka VoIP stoi na centrali.

    > ja chcialbym telefon przeniesc, ale na linii zostaje neostrada z TP,
    > wiec co w takim przypadku????? Poza tym na lini telefonicznej musi
    > chodzic faks i czasami modem!!!

    Sprawdź, czy ta oferta obejmuje taką konfigurację. IMO raczej by do tego
    dokładali.

  • 5. Data: 2011-03-17 11:18:29
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 16 Mar 2011 21:21:57 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Pożyczą sobie druty, ale bramka VoIP stoi na centrali.

    >Sprawdź, czy ta oferta obejmuje taką konfigurację. IMO raczej by do tego
    >dokładali.

    sprawdzili i mialoby byc w wersji WLR - czyli na zywej linii. To wtedy
    bedzie dobrze faks i modem bedzie dzialac?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-03-17 16:54:13
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    a...@p...pl <a...@p...pl> w wiadomości
    news:ger3o6h9m0kn1qehtgfjjuokai0r395jn7@4ax.com napisał(a):
    > sprawdzili i mialoby byc w wersji WLR - czyli na zywej linii. To wtedy
    > bedzie dobrze faks i modem bedzie dzialac?
    Tak, bedzie działać bez problemów.
    --
    Mark
    k...@p...pl