  • 1. Data: 2011-03-15 16:26:00
    Temat: centralka - mala
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebowalbym centralke telefoniczna

    LM 2+2 POTS
    LW 2+2+[2] POTS

    + ew. voip ale nie musi byc

    cena < 1000 PLN

    widzialem Platan Prima mini ale tam sa tylko 2 x LM (a ja
    potrzebowalemy jeszcze ze 2 LM pod bramke gsm).

    Co innego mogloby byc?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-03-15 17:12:29
    Temat: Re: centralka - mala
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > cena < 1000 PLN
    >
    > widzialem Platan Prima mini ale tam sa tylko 2 x LM (a ja
    > potrzebowalemy jeszcze ze 2 LM pod bramke gsm).

    Panasonic kx-ta308, wersja podstawowa to 3 LM + 8 LW.
    Jest możliwość rozbudowy centrali do 6 LM.
    Tylko że są do zdobycia z drugiej ręki, w założonej cenie powinny się
    zmieścić.

    pozdr.
    Krzysztof Dermont

  • 3. Data: 2011-03-16 07:03:09
    Od: "RK" <r...@t...pl>

    Zajrzyj na www.slican.pl

    Centralka ITS206

  • 4. Data: 2011-03-16 07:50:48
    Od: a...@p...fm

    Polecam tez Elektronix centrale ELNIX IP-PBX 2x2
    VOIP bez licencji i limitów

    www.elektronix.pl

  • 5. Data: 2011-03-16 09:46:55
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 16 Mar 2011 08:03:09 +0100, "RK"
    <r...@t...pl> wrote:

    >Zajrzyj na www.slican.pl
    >
    >Centralka ITS206

    ta odpada, bo ma tylko 2 x LM