  • 11. Data: 2009-10-30 09:15:25
    Temat: Re: tel DUAL-SIM czy promieniuje podwójnie?
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Konrad N.S. pisze:
    > zresztą pomijając wszystko: tu usługa połaczeń oczekujących nie ma wg
    > mnie nic do rzeczy.

    Muszę się przyznać do błędu. Prostym testem na obalenie mojej tezy jest
    próba wykonania połączenia z jednej karty na drugą :)
    Jest to możliwe i jest sygnał wolnej lini...
    Uważam, że lepsza byłaby opcja zajętej linii.
    piona

  • 12. Data: 2009-10-30 15:16:47
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    Dnia 29-10-2009 o 07:28:59 Piona <e...@w...pl> napisał(a):
    > Tak jest na samsung c5212.
    > piona

    O, to dobrze wiedzieć.
    W takim razie Samsung ma u mnie plusa.
    --
    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 13. Data: 2009-11-03 21:50:07
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Oj ale tak to chyba nie działa. Na dualach - jeśli rozmawiasz na jednej
    > karcie - druga jest poza zasięgiem. Owszem, w stanie czuwania obie są

    Ależ oczywiście jest to nieprawda.
    Rozmawiam przez karte nr 1 a na karte nr 2 dostaje rozmowy. Acer DX900 pod
    WM6.1
    Przem

  • 14. Data: 2009-11-15 19:09:02
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On 28 Paź, 01:07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jesli nie gadasz z dwoch kart naraz [pewnie sie nie da], to nie masz
    > sie czego bac - telefon emituje tylko kilka pakietow co dluzszy czas.

    Ale zobacz na SAR tego dual-sima:
    http://www.mgsm.pl/katalog/myphone/6651young/

    "Współczynnik SAR (10g) 1,4 W/kg"

    podczas gdy normalne telefony mają < 1.0

    Więc coś jest "na rzeczy"?