    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: technika jazdy w korku - pytanie
    Date: Tue, 20 Apr 2010 13:49:31 +0200
    Sender: m...@s...agh.edu.pl

    Mateusz pisze:

    > Puszcza aż do całkowitego spuszczenia nogi ze sprzęgła. Jak włącza to
    > wciska, dobrze rozumiem ?

    Nie. Jak całkowicie puścisz nogę ze sprzęgła to zesprzęglisz napęd z
    silnikiem, czyli włączysz sprzęgło.
    Gdy wciśniesz pedał sprzęgła (do końca) to wysprzęglisz układ, czyli
    sprzęgło będzie wyłączone.

    Oczywiście, takie czepianie się, ale powiedzieć "włączyć sprzęgło" to
    przeciwieństwo wciśnięcia pedału sprzęgła, co może się z początku
    wydawać paradoksem ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana