  • 1. Data: 2010-01-07 17:22:46
    Temat: tatry 7 styczniowo
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    wbrew wszelkim prognozom stwierdzilem ze zaryzykuje wypad w tatry... no i
    chyba bylo warto :)
    niestety, moj statyw jest beznadziejny, do takich szybkich akcji musze miec
    cos kulowego i przynajmniej kapke stabilniejszego przy wietrze. polowa
    pierwszej panoramy wyladowala w koszu (poruszona), a jakosciowo druga polowa
    tez nie powala (robione na zdaje sie iso 1000 i 20 sekund z
    samowyzwalaczem). a szkoda mi jej bardzo.

    http://panoramy.biernawski.com/2010-750/100107_piec.
    jpg
    http://panoramy.biernawski.com/2010-750/100107_tward
    ygrzbiet.jpg
    http://panoramy.biernawski.com/2010-750/100107_ciemn
    iak2.jpg
    http://panoramy.biernawski.com/2010-750/100107_ciemn
    iak.jpg

    oraz kilka luznych fotek na http://lovebeer.blog.pl/

    zapraszam :)
    pozdr
    piotrek

  • 2. Data: 2010-01-07 17:34:03
    Temat: Re: tatry 7 styczniowo
    Od: Keyser Soze <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-01-07 18:22, Piotr Biernawski pisze:
    > wbrew wszelkim prognozom stwierdzilem ze zaryzykuje wypad w tatry... no i
    > chyba bylo warto :)

    No co tutaj owijać w bawełnę - dla mnie rewelacja!
    Gratuluję i zazdroszczę zdjęć!

    pozdrawiam!
    Keyser

  • 3. Data: 2010-01-07 19:01:26
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Piotr Biernawski pisze:

    > http://panoramy.biernawski.com/2010-750/100107_piec.
> [...]

    o której wyszedłeś na Czerwone Wierchy ? Pytam, bo w niedzielę i ja
    pędzę do Zakopca :)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 4. Data: 2010-01-07 19:12:35
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    I tak stworzyles ladne panoramy. Zwlaszcza trzeci wizerunek przypadl mi do gustu.

  • 5. Data: 2010-01-07 20:25:31
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Piotr Biernawski napisał:
    > http://panoramy.biernawski.com/2010-750/100107_piec.
> [...]

    Piękne.

    m.
    --
    People tend to not say anything when they are satisfied, and to say
    something when they are not, so you tend to only hear negatives, so

  • 6. Data: 2010-01-07 20:28:32
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości

    > o której wyszedłeś na Czerwone Wierchy ? Pytam, bo w niedzielę i ja pędzę
    > do Zakopca :)

    zeby nie sklamac chyba kolo 7.30 bylem na gorze, z auta wychodzilem ok 4.30
    pogoda byla tylko i wylacznie rano (co i tak bylo dla mnie szokiem, jak
    zobaczylem ze ksiezyc zaczyna byc widac we mgle to doslownie skrzydel
    dostalem ;)), jak schodzilem to naciadciagnely i niskie i wysokie chmury ze
    slowacji, tak wiec na te chwile pewno jest kiepsko w tym wzgledzie w
    gorach...

    pozdr
    piotrek

  • 7. Data: 2010-01-07 20:38:26
    Od: "Anjay" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Biernawski" <p...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > druga polowa tez nie powala (robione na zdaje sie iso 1000 i 20 sekund z
    > samowyzwalaczem). a szkoda mi jej bardzo.

    zapiera dech w piersiach - zwłaszcza ta pierwsza....

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 8. Data: 2010-01-07 22:53:08
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > zapiera dech w piersiach - zwłaszcza ta pierwsza....

    Dokładnie ! Pierwsza powala. Światła miast spod mgły ... rewelka.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 9. Data: 2010-01-07 23:03:55
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    > http://panoramy.biernawski.com/2010-750/100107_piec.
> [...]

    Wspaniale foty! (choc flara na jednej mnie troszke przeszkadza, ale to
    pikus!)

    Mozesz zdradzic jak robisz takie panaoramy i jakim sprzetem?

    www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 10. Data: 2010-01-08 07:18:16
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > druga polowa tez nie powala (robione na zdaje sie iso 1000 i 20 sekund z
    > samowyzwalaczem). a szkoda mi jej bardzo.

    a potem TOPRowcy narażaja swoje zycie zeby szukac takich ludzi co maja w
    dupie zagrożenia...
    i to za nasze pieniądze...