  • 1. Data: 2009-12-05 11:13:27
    Temat: tatry 3 grudniowo :)
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

  • 2. Data: 2009-12-05 13:08:53
    Temat: Re: tatry 3 grudniowo :)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Piotr Biernawski pisze:
    > http://panoramy.biernawski.com/750/091203_zadniornak
    .jpg
    > http://panoramy.biernawski.com/750/091203_suchywierc
    h.jpg
    > http://panoramy.biernawski.com/750/091203_gaborowapr
    zelecz.jpg
    > http://panoramy.biernawski.com/750/091203_blyszcz.jp

    Kurcze, jak Ty trafiasz na taką pogodę :)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 3. Data: 2009-12-05 13:54:15
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 5 Gru, 12:13, "Piotr Biernawski" <p...@b...com> wrote:
    > http://panoramy.biernawski.com/750/091203_zadniornak
    .jpghttp://panoramy.biernawski.com/750/091203_suchyw
    ierch.jpghttp://panoramy.biernawski.com/750/091203_g
    aborowaprzelecz.jpghttp://panoramy.biernawski.com/75
    0/091203_blyszcz.jpg
    > pozdrawiam
    > piotrek

    Wzruszylem sie, przypomnialy mi sie slaskie chaldy.
    StaM

  • 4. Data: 2009-12-05 14:18:59
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Piotr Biernawski pisze:
    > i relacja z kilkoma zdjatkami
    > http://forum.turystyka-gorska.pl/viewtopic.php?t=870
    9

    Jak zawsze czad. Ogromnie miło się ogląda.

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl

  • 5. Data: 2009-12-06 11:40:21
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Biernawski" <p...@b...com> napisał w wiadomości

    Używasz jakiś filtrów czy tylko obiektyw ?
    Może opisz technikę robienia takiej panoramki, ładne kolory, zero mgły (uv)
    i idealnie biały śnieg

  • 6. Data: 2009-12-09 12:11:38
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    Użytkownik "user" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Używasz jakiś filtrów czy tylko obiektyw ?
    > Może opisz technikę robienia takiej panoramki, ładne kolory, zero mgły
    > (uv) i idealnie biały śnieg

    zbieram na wymarzony komplet obiektywow (jakas szeroka sigma, 12-24, 10-20
    ?, 17-40 i pewno 70-200), poki uzywam tego pascia ktorego uzywam nie kupuje
    filtrow.
    a w aparacie generalnie mam ustawiona korekcje -2/3ev (defaultowo, czasem
    nawet wiecej, z kolei jak jest bardzo jasno to czasem z niej rezygnuje).
    lepiej rozjasniac niz walczyc z przepaleniami. zreszta mam wrazenie ze moja
    puszka 40d generalnie robi za jasne zdjecia, tj na 0ev przepala wszystko
    albo wiekszosc ujec.
    co do kolorow i sniegu - cudow nie ma, costam psuje zdjecia (mialem okres ze
    tego nie robilem, ale ostatnio robie (pozdrawiam kolege kilerusa ;)) nie ma
    co wazelinowac, nie sa to zadne cuda, bardziej kwestia byc i robic zdjecie.
    no i tu tez kwestia przejrzystosci powietrza - akurat ostatnio niezle
    trafialem w tej materii - czyli znowu po prostu byc :)

    pozdr
    piotrek