  • 1. Data: 2012-02-26 19:07:32
    Temat: taśma na dwa flopy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    widział Ktoś gdzieś taśmy na dwa floppy 3,5"?

  • 2. Data: 2012-02-26 21:11:04
    Temat: Re: taśma na dwa flopy
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > widział Ktoś gdzieś taśmy na dwa floppy 3,5"?

    Na Allegro są, np. tu:
    http://allegro.pl/tasma-fdd-45-55-cm-6-sztuk-i215367
    4166.html
    6zł z wysyłką.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2012-02-26 22:23:13
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > widział Ktoś gdzieś taśmy na dwa floppy 3,5"?
    były czasy że innych praktycznie nie było

  • 4. Data: 2012-02-26 22:50:56
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > widział Ktoś gdzieś taśmy na dwa floppy 3,5"?
    W szuflandii. Jak potrzebujesz na szybko, to zrób sam z dwóch taśm
    "zwykłych" na 1fdd (pod warunkiem że ci długością starczą) - przez
    pozyskanie i zacisnięcie odpowiednie wtyczki na drugiego fdd.

    Wtyczkę trudniej trochę będzie pozyskać, bo zdjęcie zatrzaśniętej
    czarnej pokrywki-docisku szarej taśmy jest trudne by nie połamać
    zatrzasków, ale olać to - jak się połamią, to przykleisz ją na
    "kropelkę". Jak już masz wtyczkę z blaszkami i pokrywkę z niej, to
    przykładasz do taśmy tak by idealnie dołeczki między żyłami trzymały
    blaszki, przykładasz z drugiej strony zdjętą pokrywkę-zatyczkę, i
    ściskasz to np imadłem (albo czymkolwiek, co daje równomierną siłę na
    całej długości złączki - np możesz przycisnąć szufladą, drzwiami,
    butem...). Gotowe.
    Dla ułatwienia dodam - stacja B: ma mieć wtyczkę zaciśniętą 'wprost',
    bez przeplotu tych kilku żył w tasmie, czyli 1:1 z złączem które idzie
    do płyty głównej. Dopiero na końcu taśmy jest przeplot paru żył i
    wtyczka do A:

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173