  • 1. Data: 2012-02-26 06:19:15
    Temat: żeby komp sam się włączał; ASUS P5B.
    Od: Jan <k...@g...com>

    Witam i Pytam.
    Ustawiłem w BIOS-ie opcję (w zakładce Power): coś w stylu: Everyday,
    22:55, ale on się nie włącza.
    Płyta to ASUS P5B oraz ASROCK P4VM900-SATA2
    Bardzo dziękuję za wskazówki i pomoc. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-02-26 09:57:14
    Temat: Re: żeby komp sam się włączał; ASUS P5B.
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 26/02/2012 06:19, Jan wrote:
> [...]
    > 22:55, ale on się nie włącza.
    > Płyta to ASUS P5B oraz ASROCK P4VM900-SATA2
    > Bardzo dziękuję za wskazówki i pomoc. Pozdrawiam.

    Musisz ustrawić teraz coś w stylU: everyday zrób to co I want.

    p.s. jakie pytanie, taka odpowiedź. jak chcesz pomocy:
    - przepisz 'dokładnie' co ustawiłeś
    - daj pełny link do .pdf z instrukcją obsługi do płyty głównej.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-02-26 13:15:05
    Od: Jan <k...@g...com>

    http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5B
    /#download

    Power
    APM Configuration
    RTC Alarm Date Every Day
    RTC Alarm Hour 17
    RTC Alarm Minute 03
    RTC Second 03

  • 4. Data: 2012-02-26 13:27:54
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2012 22:19:15 -0800 (PST), Jan napisał(a):

> [...]
    > 22:55, ale on się nie włącza.
    > Płyta to ASUS P5B oraz ASROCK P4VM900-SATA2
    > Bardzo dziękuję za wskazówki i pomoc. Pozdrawiam.

    To działa tylko jak system zostanie normalnie zamknięty. Odłączenie
    zasilania lub "twarde" zamknięcie deaktywuje ten alarm.

  • 5. Data: 2012-02-26 13:52:59
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 26 Lut, 14:27, "Leszek K." <l...@n...pl> wrote:

> [...]
    > --
    > +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

    właśnie nie działą u mnie. Na 2 płytach, a na 3 jakiejś noname działa
    - od razu mi ruszyło.
    Pewnie trzeba coś jeszcze w BIOS-ie włączyć, ale co...?

  • 6. Data: 2012-02-26 14:24:31
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 26/02/2012 13:15, Jan wrote:
    > http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5B
    /#download

    > Power
    > APM Configuration
    > RTC Alarm Date Every Day
    > RTC Alarm Hour 17
    > RTC Alarm Minute 03
    > RTC Second 03

    (4.5.5) APM Configuration (4-25)
    "Power on By RTC Alaram" oczywiście masz ustawione na 'enabled'?
    http://imageshack.us/photo/my-images/192/plytaj.png/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2012-02-28 05:36:23
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 26 Lut, 15:24, DooMiniK <b...@p...pl> wrote:

    B/#download

    > (4.5.5) APM Configuration (4-25)
    > "Power on By RTC Alaram" oczywiście masz ustawione na
> [...]

    Oczywiście, nie było włączone (enabled). Włączyłem to wczoraj
    wieczorkiem na Asrocku i działa. Tam też jakoś podobnie jest to
    rozwiązane (nazywane). Wielkie, serdeczne dzięki Panie Dominiku!

  • 8. Data: 2012-02-28 08:10:22
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 28/02/2012 05:36, Jan wrote:

    > Oczywiście, nie było włączone (enabled). Włączyłem to wczoraj
    > wieczorkiem na Asrocku i działa. Tam też jakoś podobnie jest to
    > rozwiązane (nazywane). Wielkie, serdeczne dzięki Panie Dominiku!

    Pozdrawiam ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel