  • 1. Data: 2012-02-27 00:07:52
    Temat: Jaki dobry zasilacz klasy 80 plus gold?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Szukam dobrego zasilacza o mocy 650-750W, mam 4 typy, ale na który się
    zdecydować?

    NZXT HALE
    Corsair AX
    OCZ ZX-Series
    SEASONIC X

    Wszystkie mają 5 lat gwarancji, jedynie Corsair ma 6 lat i 8 miesięcy.
    Który z nich będzie najcichszy przy około 20% load, 50% load i 70% load?
    Jak z grzaniem się?

  • 2. Data: 2012-02-27 19:30:57
    Temat: Re: Jaki dobry zasilacz klasy 80 plus gold?
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-27 01:07, BQB pisze:
> [...]
    >
    > Wszystkie mają 5 lat gwarancji, jedynie Corsair ma 6 lat i 8 miesięcy.
    > Który z nich będzie najcichszy przy około 20% load, 50% load i 70% load?

    seasoniki mają najlepiej poustawianie krzywe wentylatorów i poniżej 50%
    pracują na najniższych obrotach

  • 3. Data: 2012-02-27 19:32:22
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > seasoniki mają najlepiej poustawianie krzywe wentylatorów i poniżej 50%
    > pracują na najniższychbrotach

    i dodam że obecnie mam seasonika 250W któremu musiałem dolutować
    rezystor żeby obroty wentylatora troche przyspieszyć bo wyciąg bym ZA MAŁY

  • 4. Data: 2012-02-27 19:37:35
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "tryton" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i dodam że obecnie mam seasonika 250W któremu musiałem dolutować rezystor
    > żeby obroty wentylatora troche przyspieszyć bo wyciąg bym ZA MAŁY

    No to faktycznie maja najlepsze ustawienia :)

  • 5. Data: 2012-02-27 19:46:05
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-27 20:37, Santana pisze:

    > Użytkownik "tryton" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to faktycznie maja najlepsze ustawienia :)

    najlepiej pod względem tematu który interesuje autora czyli głośności
    względem obciążenia

  • 6. Data: 2012-02-27 20:21:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "tryton" napisał w wiadomości grup
    > i dodam że obecnie mam seasonika 250W któremu musiałem dolutować rezystor żeby
    > obroty wentylatora troche przyspieszyć bo wyciąg bym ZA MAŁY

    Ile miał rpm? Bo ostatnio wymieniałem w zasilaczu wentylator i ma ok 1000
    obr/min i jest bezgłośny - inne wentylatory, które do tej pory były
    niesłyszalne - przeszkadzają mi. ;) Chodź Zephyr mógłby dmuchać mocniej.

  • 7. Data: 2012-02-27 20:35:36
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 01:07:52 +0100, BQB napisał(a):

> [...]
    >
    > Wszystkie mają 5 lat gwarancji, jedynie Corsair ma 6 lat i 8 miesięcy.
    > Który z nich będzie najcichszy przy około 20% load, 50% load i 70% load?

    Może być pomocne:
    http://www.silentpcreview.com/article699-page1.html

    --
    GLaF

  • 8. Data: 2012-02-27 20:35:37
    Od: Zbychu <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl>

    W dniu 2012-02-27 20:32, tryton pisze:

    > i dodam że obecnie mam seasonika 250W któremu musiałem dolutować
    > rezystor żeby obroty wentylatora troche przyspieszyć bo wyciąg bym ZA MAŁY

    Bo one "myślą" tylko o sobie i najlepiej sprawdzają się na dole obudowy.
    Do chłodzenia budy MUSI być dodatkowy wentylator (najlepiej też cichy).

    --
    Zbychu

  • 9. Data: 2012-02-28 00:52:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > i dodam że obecnie mam seasonika 250W któremu musiałem dolutować rezystor
    > żeby obroty wentylatora troche przyspieszyć bo wyciąg bym ZA MAŁY

    Moj leciwy seasonic akurat wial za mocno, ale zmienilem mu smiglo
    na wolniejsze przy tym samym napieciu i bylo git.

  • 10. Data: 2012-02-28 06:55:12
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "tryton" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i dodam że obecnie mam seasonika 250W któremu musiałem dolutować rezystor
    > żeby obroty wentylatora troche przyspieszyć bo wyciąg bym ZA MAŁY

    Przyznam się, że nie wiem, jak to zrealizowałeś.
    Czy zbocznikowałeś czujnik temperatury (jeżeli jest typu PTC)?

    Artur(m)