  • 1. Data: 2012-02-26 10:35:11
    Temat: Dysk na PCMCIA?
    Od: "_THX." <j...@W...gazeta.pl>

    Z pewnych względów zamiast pendriva USB wygodnie by mi było mieć pamięć
    (przenośny dysk na dane) jako kartę PCMCIA.
    Ma to sens ekonomiczny?
    THX

  • 2. Data: 2012-02-26 10:42:59
    Temat: Re: Dysk na PCMCIA?
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 26/02/2012 10:35, _THX. wrote:
    > Z pewnych względów zamiast pendriva USB wygodnie by mi było mieć pamięć
    > (przenośny dysk na dane) jako kartę PCMCIA.
    > Ma to sens ekonomiczny?

    To mnie zaskoczyłeś, jest coś takiego? Podaj proszę link
    z przykładowym produktem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-02-26 10:59:12
    Od: "_THX." <j...@N...gazeta.pl>

    No właśnie pytam.
    Pamięci na ExpressCard przecież są.
    A przykładowo USB 16Gb kosztuje zaledwie kilkadziesiąt złotych.

    -----

  • 4. Data: 2012-02-26 10:59:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To mnie zaskoczyłeś, jest coś takiego? Podaj proszę link
    > z przykładowym produktem.

    http://allegro.pl/karty-pcmcia-i-expresscard-nosniki
    -danych-77776

    --
    marfi

  • 5. Data: 2012-02-26 11:14:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-26 11:59, Użytkownik _THX. napisał:
    > No właśnie pytam.
    > Pamięci na ExpressCard przecież są.
    > A przykładowo USB 16Gb kosztuje zaledwie kilkadziesiąt złotych.

    "Pendrajwy" masowo produkowane wsą tanie.
    Na PCMCIA potrzebujesz przelotki PCMCIA-CF i karty CF lub
    mechanicznego dysku twardego w rozmiarze karty CF i z
    identycznymi wyprowadzeniami (micro drive).
    O ile przelotka to jakieś 20zł to już 16GB karta CF kosztuje
    od 100 do 300zł.
    Ale jak ktoś się uprze to można.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-02-26 14:07:54
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-26 11:35, _THX. pisze:
    > Z pewnych względów zamiast pendriva USB wygodnie by mi było mieć pamięć
    > (przenośny dysk na dane) jako kartę PCMCIA.
    > Ma to sens ekonomiczny?
    > THX

    Ekonomicznego sensu to nie ma zadnego a PCMCIA to tak naprawde IDE.

  • 7. Data: 2012-02-26 14:13:36
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-26 11:35:11 niejaki _THX. napisał:
    > Z pewnych względów zamiast pendriva USB wygodnie by mi było mieć pamięć
    > (przenośny dysk na dane) jako kartę PCMCIA.
    > Ma to sens ekonomiczny?
    > THX

    było kiedyś cos takiego
    ale to daaawno temu
    teraz najlepiej to przejściówka pcmcia na cf lub inną kartę

    --
    http://42.pl/u/y68
    Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

  • 8. Data: 2012-02-26 14:15:44
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 26/02/2012 14:07, Zenek wrote:

    > Ekonomicznego sensu to nie ma zadnego a PCMCIA to tak naprawde IDE.

    No mi też tak się wydaje; do wielu modeli laptopów za małe pieniądze
    można kupić 'adapter' CDROM --> HDD 2.5 (SATA). Ja nie pamiętam kiedy
    ostatnio potrzebowałem wsadzić płytkę CD do laptopa (nawet instalację
    robię z pendrive). Do swojego laptopa kupiłem szufladę - adaptor
    i mam teraz dwa dyski w laptopie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2012-02-26 16:28:24
    Od: "_THX." <j...@N...gazeta.pl>

    A tak przy okazji:
    Gniazdo SmartCard to co innego niż gniazdo ExpressCard?

  • 10. Data: 2012-02-26 16:47:10
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Smart_card
    http://en.wikipedia.org/wiki/ExpressCard