  • 71. Data: 2015-05-18 08:21:46
    Temat: Re: taryfa za 19 zł virgin, viking czy ktoś jeszcze?
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-15 o 14:07, Pawel G. pisze:
    > Witam,
    >
    > Gdzieś było pytanie o google maps. Dziś z czystej ciekawości odpaliłem
    > i... o ile na mapę początkową to czekałem ze 2 minuty, to potem
    > jechała ze mną 15km przez Wawę bez żadnych problemów dogrywając
    > brakujące kafle w tle. Więc daje się z duuużą cierpliwością na
    > poczekanie na początku.

    Czyli jednak można...

  • 72. Data: 2015-05-18 08:23:05
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-16 o 05:39, Pszemol pisze:

    > Twardziel z Ciebie.

    To reguły obowiązujące w kapitlaistycznym kraju są twarde. W miastach i
    100 operatorów oferuje swoje usługi, kawałek dalej za miastem, tu już
    jedynie kulawe EDGE Orange było dostępne.

    > Nie bardzo rozumiem jak to jest że 16kb/s nie nadaje się absolutnie do
    > niczego a 32kb/s już na potrzeby telefonicznie (co to takiego?)
    > wystarczy.
    > Do czego to wystarczy? Bo ja nie umiałem z EDGE skorzystać przy
    > nawigacji.
    > Podczas jazdy niebieska kulka jeździła po pustej, kratkowanej kartce
    > papieru.
    > Telefon nie nadążał z pobieraniem map aby pod niebieską kulką pokazać :-)
    > I teraz jesteś w Meksyku, jedziesz autem w nieznane, nie znasz
    > hiszpańskiego...

    Nie wiem czy 32 wystarcza, to sie dopiero okaże jak zacznę używać.
    Telefon to telefon, specjalne przeglądarki, specjalne strony www.
    sprawiają że nie ma zapotrzebowania na jakieś super szybkie łącza.
    To trochę dziwne że nie wystarczał Ci EDGE w Meksyku... Jesteś pewny ze
    to było EDGE a nie GPRS? Bo GPRS to prawie 5 razy wolniejszy transfer..
    Na takie wyprawy to najlepiej zaopatrzyć się w nawigację z mapami offline.

    > Wystarczy co parę dni rzucić okiem na stan konta i nie ma się co bać...

    Co parę dni to za mało, przy dzisiejszych prędkościach netu, to telefon
    potrafi zeżreć przez godzinę to co użytkownik zarobi przez miesiąc.

  • 73. Data: 2015-05-18 08:23:14
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-15 o 20:47, Jingiel pisze:

    > Tu http://www.lycamobile.pl/po/bundle?id=2 masz jeszcze taniej i
    > działa na nadajnikach plusa i play.

    No niby nieźle, tylko gdzie można dostać taki starter?

  • 74. Data: 2015-05-18 08:23:37
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > W realu widziałem startery Virgin Mobile po 3 setki -- na pokładzie
    > 8 setek na rozmowy, chyba na miesiąc, ale IMO po doładowaniu (5 stów)
    > można odzyskać te 8 setek, aby z nich korzystać przez rok... I rzecz
    > jasna jest lejek szeroki na 32 kb/s bez doładowań. :)

    Kiedy to było? Teraz jest w ofercie tylko jeden starter - za 19zł.

    > -=-
    >
    > Szarpnąłem się na rysiki -- komplet kosztował 7 stów.
    > Dwa długopisy (z metalowymi wkładami) zakończone
    > miękkimi, pojemnościowymi końcówkami. :)
    >
    > -=-
    >
    > Forsy żal, ;) ale mam wreszcie rysiki...
    > Sygma dała bony na 100 pln -- można zaszaleć!!!

    Znowu te "bony",... Nie mało Ci tej hochsztaplerki przy zakupie Monstera?

    > -=-
    >
    > Teraz Sygma daje i bon na sto plnów, i kosz pełen
    > żarcia -- smakołyków typu cukierki, kawa, herbata... :)
    >
    > http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/SygmowyKoszyk/IMG_20
    150516_185202.jpg
    > ten kosz wraz zawartością i bony na 100 pln (10 razy po 10 pln) ważne
    > do końca bieżącego roku
    >
    > Sygma -- podaj to co najlepsze. :)
    >
    > Szkoda, że Sygma nie startuje w wyborach prezydenckich... ;)
    >
    > -=-
    >
    > Fotka strzelona w galerii (słabe -- trochę ciemno -- oświetlenie)
    > z ręki Monsterem, który kiedyś spadał na chodnik z roweru i został
    > rozjechany kołem rowerowym w czasie, gdy ja byłem na tym rowerze...
    >

    > Ale moje lewe ucho -- rozwalone!

    Pewnie Bestia zemściła się za to przejechanie...;-)

  • 75. Data: 2015-05-18 08:57:16
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 18 May 2015 08:21:35 +0200, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >A co to za operator?, nie widziałem jego salonów, ani nawet starterów w
    >kioskach..

    wirtualny, salonów nie posiadają.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2015-05-18 08:59:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 18 May 2015 08:23:14 +0200, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >No niby nieźle, tylko gdzie można dostać taki starter?

    W niektórych kioskach ruchu, a jak nie to w Żabkach powinni mieć, sam
    tam kupowałem.
    I lyca działa tylko na nadajnikach Plusa. Play nie ma z tym nic
    wspólnego.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2015-05-18 19:20:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 555984d7$0$27513$6...@n...neostrada.pl

    > Jak zwał tak zwał..

    Nie jest to tylko zmiana nazwy.

    > Jak to nie ma kapitalizmu, nie ma takich co to muszą wybierać - leki, czynsz czy
    chleb,

    Kapitalizm to coś innego.

    > i takich co to nie maja co z kasą robić?

    Komunizm -- to także coś innego.

    W komunizmie polskim było centralne dzielenie dóbr
    produkowanych wspólnie. Obecnie taka komuna istnieje
    i ma się nieźle. Podatki są wysokie a rozdzielaniem
    zdecydowanej większości tychże podatków zajmuje się
    centrala.

    Przykładowy kapitalista to Auchan. Stale szuka miejsca
    na nową galerię, aby ludzie mogli wozić zakupy wózkami
    sklepowymi prosto do domów. :)

    U kapitalisty liczy się przede wszystkim zysk, a że najwartościowszym
    elementem w kapitalizmie jest klient, kapitalista wychodzi z siebie,
    aby zadowolić klienta, gdyż większym dobrem od klienta_ogólnie, jest
    klient zadowolony. :)

    -=-

    Pozornie komuniści nie wiedzą, co czynić z forsą...
    Pozornie -- w istocie komuniści stawiają nie tylko na
    zysk, ale także na wartości wyższe, takie jak: upodlenie
    narodu, zniewolenie tegoż narodu, zamordyzm, ogólny lęk...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 78. Data: 2015-05-18 19:24:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5559855f$0$27513$6...@n...neostrada.pl

    > Kiedy to było?

    A kiedy pisałem? W piątek, sobotę?...

    > Teraz jest w ofercie tylko jeden starter - za 19zł.

    Pisałem o realu w Białymstoku.

    Jestem zawiedziony. Dotykanie -- OK, ale z ciąganiem po
    ekranie są problemy, bo końcówki są zbyt miękkie. Być może
    po czystym ekranie byłoby lepiej, ale mój jest stale zasmarowany.

    > Znowu te "bony",... Nie mało Ci tej hochsztaplerki przy zakupie Monstera?

    To inne bony. Electro.pl poszedł w odstawkę. :)

    > Pewnie Bestia zemściła się za to przejechanie...;-)

    Pewnie tak, ale skąd wiedziała w październiku 2012 o przejechaniu
    latem 2014? Twoim zdaniem ma jakieś powiązania z prorokami?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 79. Data: 2015-05-19 15:03:51
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 555984d7$0$27513$6...@n...neostrada.pl

    > Nie jest to tylko zmiana nazwy.

    No, przytocz tą inną różnicę.

    > Kapitalizm to coś innego.

    Czyli?

> [...]
    > zysk, ale także na wartości wyższe, takie jak: upodlenie
    > narodu, zniewolenie tegoż narodu, zamordyzm, ogólny lęk...

    Namiastki komuny to obecnie już tylko parę krajów na świecie. Szwecja,
    Japonia i Korea Płd.. Piszesz "w polskim komunizmie", ten polski
    komunizm to tak nadobrą sprawę odszedł zanim na dobre zaistniał. Z
    chwilą gdy brakło Stalina to robotnik stał się wyrobnikiem harującym na
    nową "arystokrację".
    Kupiec nie zawsze znaczy kapitalista. W Polsce duże sieci typu Auchan to
    dla konsumenta raczej obrona przed pazernymi sklepikarzami niż
    zdzieranie z niego skóry.

  • 80. Data: 2015-05-19 15:04:05
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-18 o 08:57, dizel pisze: