eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytarcze + klocki do MX-5Re: tarcze + klocki do MX-5
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tarcze + klocki do MX-5
    Date: Fri, 21 Jul 2017 20:00:39 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 41
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <okj124$1r7g$1@gioia.aioe.org> <okj4in$q74$1@dont-email.me>
    <okjars$d7s$1@gioia.aioe.org> <okjc3h$ls5$1@dont-email.me>
    <okkgsg$svi$1@node1.news.atman.pl> <okktf6$isd$1@dont-email.me>
    <okl5bm$q6d$1@node2.news.atman.pl> <okl71a$g6b$2@dont-email.me>
    <okl7un$siv$1@node2.news.atman.pl> <okl7td$ivk$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <okn1dh$h3p$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <oko85j$a11$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <okq6sr$s10$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1500667239 22760 79.173.35.121 (21 Jul 2017 20:00:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Jul 2017 20:00:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610947
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    >> Mowimy o dwóch roznych kwestiach.
    >> Ty mowisz o danym kliencie a ja o całej reszcie...
    >> Twoje myslenie jest słuszne, idealistyczne ale powiedzmy ze zerwał
    >> się pasek rozrzadu i koszt naprawy to kilka a nawet kilkanascie
    >> tysiecy złotych
    >> - mechanik szybko skalkuluje ze pokrycie takiego kosztu jest dla
    >> niego nieopłacalne bo tyle to on na kliencie zarobi za 20 lat... i
    >> woli takiego klienta sie pozbyc.
    >
    > Problem w tym, że nie pozbył się tego klienta - pozbył się wszystkich
    > innych potencjalnych klientów których ten klient mógłby mu nagaić
    > przez przyszłe lata a do tego ryzukuje, że sprawa trafi do reportera,
    > który nagłośni jego zachowanie w lokalnej gazecie i popsuje mu
    > reputację w całym mieście i skończy na bruku.

    A w rzeczywistosci to nawet to az tak nie działa, bo wiele osób nie
    uwierzy, stwierdzi, ze pewnie klient nie ma racji etc.
    Tak wiem, marketing mowi, ze zadowolony klient powie o wykonawcy trzem
    osobom, niezadowolony dziesieciu...

    > Dobra z tego rada: nie chodzić do pana Józka, który ledwie przędzie
    > i jedna taka naprawa to jego budżet na 20 lat - chodzić do wiekszych
    > serwisów które lepiej stoją finansowo, dla których z jednej strony
    > takie kosztowne zadowolenie klienta nie puści z torbami a z drugiej
    > strony mają więcej do stracenia aby bać się utracić reputację w
    > mieście.

    hahahaha
    Cos za coś.
    Ostatnio pytałem w serwisie o koszt wymiany rozrzadu - powiedzieli ze maja
    akurat promocję. 2200zł.
    Wymieniłem u znajomego mechanika za kwote ponizej 1000zł.
    No to rzeczywiście maja z czego pokrywać ewentualne szkody...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Błąd łatwiej można dostrzec niż prawdę,
    bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: