eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytarcze + klocki do MX-5Re: tarcze + klocki do MX-5
  • Data: 2017-07-22 14:34:21
    Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA7B9D9A2BF6C7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
    >
    >>> Mowimy o dwóch roznych kwestiach.
    >>> Ty mowisz o danym kliencie a ja o całej reszcie...
    >>> Twoje myslenie jest słuszne, idealistyczne ale powiedzmy ze zerwał
    >>> się pasek rozrzadu i koszt naprawy to kilka a nawet kilkanascie
    >>> tysiecy złotych
    >>> - mechanik szybko skalkuluje ze pokrycie takiego kosztu jest dla
    >>> niego nieopłacalne bo tyle to on na kliencie zarobi za 20 lat... i
    >>> woli takiego klienta sie pozbyc.
    >>
    >> Problem w tym, że nie pozbył się tego klienta - pozbył się wszystkich
    >> innych potencjalnych klientów których ten klient mógłby mu nagaić
    >> przez przyszłe lata a do tego ryzukuje, że sprawa trafi do reportera,
    >> który nagłośni jego zachowanie w lokalnej gazecie i popsuje mu
    >> reputację w całym mieście i skończy na bruku.
    >
    > A w rzeczywistosci to nawet to az tak nie działa, bo wiele osób nie
    > uwierzy, stwierdzi, ze pewnie klient nie ma racji etc.

    Skąd ta teza? Myślę, że seriale typu "usterka" przygotowały widownię
    na brak zaufania do fachowców... Jaki głupi to serial, co za beznadziejna
    metoda "testowania" fachowca przez rzucanie go na zupełnie nietypową,
    niezgodną z założeniami naprawę i dziwne że sobie nie radzi... ech.

    > Tak wiem, marketing mowi, ze zadowolony klient powie
    > o wykonawcy trzem osobom, niezadowolony dziesieciu...

    Bo tak jest! Ja polecam wszystkim swoim znajomym gumiarza
    z którego jestem zadowolony oraz mechanika który wymieniał
    mi amorki i półośki w Hondzie. Nie robiłbym tego gdybym
    nie był zadowolony. I wiem że jeden ze znajomych zawiózł
    temu mechanikowi swoją toyotę z pękniętą chłodnicą skrzyni
    biegów...

    >> Dobra z tego rada: nie chodzić do pana Józka, który ledwie przędzie
    >> i jedna taka naprawa to jego budżet na 20 lat - chodzić do wiekszych
    >> serwisów które lepiej stoją finansowo, dla których z jednej strony
    >> takie kosztowne zadowolenie klienta nie puści z torbami a z drugiej
    >> strony mają więcej do stracenia aby bać się utracić reputację w
    >> mieście.
    >
    > hahahaha
    > Cos za coś.
    > Ostatnio pytałem w serwisie o koszt wymiany rozrzadu
    > - powiedzieli ze maja akurat promocję. 2200zł.
    > Wymieniłem u znajomego mechanika za kwote ponizej 1000zł.
    > No to rzeczywiście maja z czego pokrywać ewentualne szkody...

    Tylko że jak Ci taki mechanik coś spieprzy to potem wiatru w polu szukasz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: