eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytarcze + klocki do MX-5Re: tarcze + klocki do MX-5
  • Data: 2017-07-24 15:51:17
    Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
    >
    >>>>> A ile km robisz rocznie?
    >>>>
    >>>> Obliczmy: 1995 Toyota. kupiona z 40tyś w 1998 na liczniku, w 2009
    >>>> sprzedana z 278tyś. 2004 Honda w 2007 kupiona z 40 tyś dziś ma 230tyś.
    >>>> 2007 Acura w 2009 kupiona z 20tyś na liczniku, dziś ma 150 tyś.
    >>>> Liczby podałem w milach. 100 mil = 160 km.
    >>>>
    >>> tej, nie mogłes podsumować?
    >>
    >> Nie chciało mi się, ale wiedziałem że Tobie się będzie chciało :-)
    >>
    >>> 560 tysi mil = 900 tys km.
    >>> No to sporo.
    >>> W sumie tak jak Ford courier ktorego kupiłem jak miał na liczniku 100
    >>> tysiecy a sprzedawałem jak miał koło miliona.
    >>>
    >>> Olej wymieniany co 10.000 = 90 wymian * powiedzmy 200zł = 18.000zł.
    >>> Rozrzad 9* - pewnie około 1000 = 9000
    >>> A gdzie opony? Gdzie klocki, tarcze, zawieszenie etc...
    >>
    >> No ale setki tysięcy? Czy nawet sto tysięcy? Lekka przesada.
    >>
    >> Ja rozrząd wymieniałem dwa razy w toyocie, po $500 sztuka.
    >> W Hondzie jest rozrząd oryginalny!!! Jest w prawdzie łańcuszek, ale...
    >> W Acurze czas pewnie na rozrząd - muszę się tym zainteresować.
    >>
    > Ja nie miałem nigdy rozrzadu na łancuchu a pasek wymieniam regularnie.
    > Ponad 200 tysi na pasku rozrzadu - hmm - chc3sz puscic producenta z
    > torbami? :))))

    Jest też możliwość, że wymieniałem i zapomniałem - muszę zerknąć do notatek
    bo się zaniepokoiłem.... zwłaszcze, że silnik oczywiście kolizyjny, więc
    będzie dużo kłopotu...

    >>>>>> Czym Ty jeździsz że w ciągu nastu lat wydajesz SET TYSIĘCY na
    >>>>>> naprawy???
    >>>>>>
    >>>>> Obecnie? Scudo 1998r, Ducato 2012.
    >>>>> Zgadnij ktory jest bardziej awaryjny i drozszy w obsłudze :)
    >>>>
    >>>> Nie mam pojęcia ale set tysięcy na naprawy? Nie przejęzyczyłeś się
    >>>> przypadkiem???
    >>>
    >>> Teraz tak jaeszcze patrze - nie w ciagu nastu a w ciagu 27lat...
    >>> Z ostatnich napraw np. rozrzad w ducato plus olej filtry- 1500zl.
    >>> Poprzednio rozrzad + koło pasowe plus olej plus pasek = 3500zł.
    >>> Nietrudno ponad 100 tysiecy uzbierac jak sam filtr paliwa do ducato
    >>> kosztuje 200zł...
    >>
    >> Nigdy w życiu nie wymieniałem w żadnym z tych aut filtra paliwa.
    >>
    > A to sa diesle czy benzynki?

    Diesle w USA? To nie ciągnik siodłowy :-) Żadnych diesli tu nie zobaczysz
    :-))
    Wszystkie moje auta to benzynka wolnossące.

    > Tak czy siak - zalecaja to wymieniam.
    > A zwłaszcza w tych nowych twierdza ze układy wtryskowe sa wrazliwe.
    > Wczesniej nie było problemu bo filtr kosztował grosiki, w nowym ducato
    > kosztuje 200zł...

    Stare przesądy do dziś funkcjonują i kasę serwisom nabijają.

    >>> A ze w aucie ktore ma przejechane 200.000 urywa sie koło
    >>> pasowe - cóz - nowe auta...
    >>
    >> Nie wiem co to jest "koło pasowe" - o czym konkretnie myślisz?
    >>
    > A gugiel ci sie popsuł?
    >
    Tak ogólna to nazwa - googiel zwraca tonę śmieci.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: