eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytarcze + klocki do MX-5Re: tarcze + klocki do MX-5
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tarcze + klocki do MX-5
    Date: Thu, 20 Jul 2017 00:17:12 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <okolpk$ffq$1@mx1.internetia.pl>
    References: <okj124$1r7g$1@gioia.aioe.org> <okj4in$q74$1@dont-email.me>
    <okjars$d7s$1@gioia.aioe.org> <okjc3h$ls5$1@dont-email.me>
    <okkgsg$svi$1@node1.news.atman.pl> <okktf6$isd$1@dont-email.me>
    <okl5bm$q6d$1@node2.news.atman.pl> <okl71a$g6b$2@dont-email.me>
    <okl7un$siv$1@node2.news.atman.pl> <okl7td$ivk$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <okn1dh$h3p$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <oko85j$a11$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1500502644 15866 78.10.177.126 (19 Jul 2017 22:17:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Jul 2017 22:17:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <oko85j$a11$1@dont-email.me>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610798
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Pszemol"

    > I tak i nie.
    > Musze przemyslec Twój punkt widzenia :)

    Jak przeczytasz warunki gwarancji to dowiesz, się że prawnicy nie zostawili
    tam wiele swobody do przemyślania: gwarancja na pasek daje Ci roszczenia w
    kwestii kosztów paska. Dlatego lepiej jest gdy nie przywieziesz do
    mechanika swoich części tylko zostawisz mechanikowi wybór i zakup części.
    To on wtedy przed Tobą odpowiada za wykonaną robotę a nie producent paska.
    ---
    Co za bzdury. Za wykonaną robotę zawsze odpowiada mechanik. Niekiedy może
    jeszcze odpowiadać za części, jak je sprzedaje, ale to i tak nie jest to
    samo zobowiązanie co gwarancja producenta. Żadne z tych zobowiązań nie
    wyklucza dalszych roszczeń. Komuś np spalił się samochód po niewłaściwej
    naprawie. I co, nie da się w sądzie uzyskać odszkodowania ? No bzdura.

    >>> Natomiast z tym utrzymaniem się na rynku to bym nie przesadzał -
    >>> strasznie ciezko zweryfikować jakosc mechanika.
    >>>
    >> No w przypadku opisanym obok było wszystko klarowne.
    >>
    > Chodzi mi o to ze inni klienci sie raczej o tym nie dowiedza...

    Mechanikowi powinno zależeć na posiadaniu płacących dobrze klientów.
    Zdecydowanie łatwiej jest w biznesie utrzymać klienta którego się już ma
    niż pozyskać nowego.
    ---
    Utrzymać klienta ? Gdzieś Ty o takim czymś słyszał jak wieczny klient ?!

    Jedną z lepszych dróg na utrzymanie przy sobie klientów to zapewnienie ich
    zadowolenia. Niestety czasem oznacza to poświęcenie niektórych transakcji
    (i zysków)
    a nawet poniesienie kosztów.
    ---
    To jest renoma a nie utrzymanie klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: