eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytarcze + klocki do MX-5Re: tarcze + klocki do MX-5
  • Data: 2017-07-20 02:34:18
    Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:okolpk$ffq$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    >> I tak i nie.
    >> Musze przemyslec Twój punkt widzenia :)
    >
    > Jak przeczytasz warunki gwarancji to dowiesz, się że prawnicy nie
    > zostawili
    > tam wiele swobody do przemyślania: gwarancja na pasek daje Ci roszczenia w
    > kwestii kosztów paska. Dlatego lepiej jest gdy nie przywieziesz do
    > mechanika swoich części tylko zostawisz mechanikowi wybór i zakup części.
    > To on wtedy przed Tobą odpowiada za wykonaną robotę a nie producent paska.
    > ---
    > Co za bzdury. Za wykonaną robotę zawsze odpowiada mechanik. Niekiedy może
    > jeszcze odpowiadać za części, jak je sprzedaje, ale to i tak nie jest to
    > samo zobowiązanie co gwarancja producenta. Żadne z tych zobowiązań nie
    > wyklucza dalszych roszczeń. Komuś np spalił się samochód po niewłaściwej
    > naprawie. I co, nie da się w sądzie uzyskać odszkodowania ? No bzdura.

    To co innego.

    >>>> Natomiast z tym utrzymaniem się na rynku to bym nie przesadzał -
    >>>> strasznie ciezko zweryfikować jakosc mechanika.
    >>>>
    >>> No w przypadku opisanym obok było wszystko klarowne.
    >>>
    >> Chodzi mi o to ze inni klienci sie raczej o tym nie dowiedza...
    >
    > Mechanikowi powinno zależeć na posiadaniu płacących dobrze klientów.
    > Zdecydowanie łatwiej jest w biznesie utrzymać klienta którego się już ma
    > niż pozyskać nowego.
    > ---
    > Utrzymać klienta ? Gdzieś Ty o takim czymś słyszał jak wieczny klient ?!

    Wieczny klient? Czyje to słowa? Stawiasz swojego chochoła i z nim walczysz?

    > Jedną z lepszych dróg na utrzymanie przy sobie klientów to zapewnienie ich
    > zadowolenia. Niestety czasem oznacza to poświęcenie niektórych transakcji
    > (i zysków) a nawet poniesienie kosztów.
    > ---
    > To jest renoma a nie utrzymanie klienta.

    Dla mnie to utrzymanie klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: