  • Data: 2012-07-16 11:03:38
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lip, 10:51, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A ten pojemnosciowy ekran to taka wielka zaleta ?
    > Owszem - "zooma" dwoma palcami robi sie przyjemnie, ale poza tym cos
    > jeszcze ?

    Ja tam nie wiem, ktos na tym forum pisał już, że rezystywne się
    zużywają mechanicznie od ciągłego dzierkania ich rysikiem, ale nie
    wiem ile w tym prawdy. Pojemnościowe mają mniejszą precyzję ale
    rzeczywiście ekran jako taki jest mechanicznie niewrażliwy, jak szkło
    jest dobre to mechanicznie mozesz to traktowac jak kazdą inną ściankę
    tego tableta. Rezystywny by się pewnie uszkodził od jakiegoś
    kanciastego uderzenia, a przynajmniej lokalnie stracił czułość (co
    przy tak duzym ekranie już robi problem). Pojemnościowy najwyżej zyska
    wtedy malutkie zadrapanie na szkle, i tak niewidoczne przy włączonym
    ekranie...