  • Data: 2012-07-16 10:14:39
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lip, 20:41, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Bo jest ZA DUZE. Sam wymysliles, ze klocek jest oprocz telefonu, prawda?
    > Wszedzie tam, gdzie jestem z telefonem, a nie mam Kindle'a bylbym z
    > telefonem, a bez tabletu. Proste do bólu.

    Jednak smartfony z 4" wyświetlaczami też są ZA DUŻE!
    To tylko marketing nam wmówił, że fajnie to wszędzie ze sobą taszczyć!
    Teraz w te upały jak masz na sobie tylko spodenki i lekką koszulkę to
    GDZIE wsadzisz tego smartfona 13x7cm? Kurde, ja wtedy przekładam SIMa
    do prostego malutkiego telefonika LG, 4x mniejszego, (kiedyś kupionego
    w promocji za grosze w "Market*cośtam") i mam LUZ!
    Że nie wspomnę o CENIE takiego smartfona - przecież jak wypadnie albo
    zamoczy się to RODZINNY KATAKLIZM! :O

    > Jak stu idiotow pojdzie do warzywniaka na łyżwach, to ja nie będę tym
    > 101-szym, uwierz.

    Przesadzasz!
    Jednak już na łyżworolkach jest OK ;)