  • Data: 2012-07-16 10:56:17
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości
    >Ja właśnie MAM smartfona za ~1500zł i większośc czasu trzymam go w
    >szufladzie a SIMa przekładam do tego taniutkiego malutkiego
    >telefonika, bo wiesz co? PO PROSTU BOJĘ SIĘ O NIEGO że cos mu się
    >stanie (a lubię luz i nie chce się cackać z tą smart-zabawką)!
    >I wiesz co? TA DEBILNA SYTUACJA WKUR... mnie jak cholera! Pluję sobie
    >w brodę DLACZEGO ZDOŁAŁY MNIE NABRAĆ te pieprzone reklamy w
    >tv?????????

    Zawsze mozesz sobie powiedziec ze latwo przyszlo i nie ma sie czym
    przejmowac - w razie czego to po prostu przesiadziesz sie na maly
    telefonik i nie bedziesz zalowal smartfona, ktory tak naprawde nie
    jest ci do niczego potrzebny :-)

    >Teraz poważnie: chcę właśnie sprzedać tego smartfona na portalu
    >aukcyjnym a w zamian kupic sobie tableta - zabiorę go ze sobą jak
    >trzeba mieć internet w terenie. I teraz jeszcze te ceny, widać, że
    >jeszcze kilkaset złoty zostanie na inne zachcianki.
    >Stąd ten cały wątek, chcę poznać Wasze opinie ;)

    Jesli uwazasz ze tak bedzie dla ciebie lepiej, to co sie pytasz :-)

    J.