  • Data: 2010-07-09 23:45:52
    Temat: Re: tanie jezdzidlo 5-6kzl...
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-09 23:41, bratPit pisze:
    > to prawda, wiem coś o tym z autopsji zawodowej ;-)
    > ale w porównaniu do Clio II to Corsę znacznie bardziej zżera ruda,
    > komfort jest w Clio _znacznie_ lepszy, Clio natomiast jest bardziej
    > 'delikatne' i będzie droższe w utrzymaniu, może nie dużo ale trochę na
    > pewno,

    Z tą rdzą to nie wiem. Moja się uparcie opierała i nic nie było widać
    :-) Ale samo auto niezawodne jak żadne inne. Pamiętam jak w styczniu
    zeszłego roku był mróz -25, a ja radośnie mijałem na drodze fury za
    kilkadziesiąt tysi stojące na awaryjnych. Musiałem tylko na bieżąco
    skrobać szybę, bo dmuchawa zamarzła i ogrzewanie było zerowe :-P

    Tomek