  • Data: 2010-07-12 10:09:07
    Temat: Re: tanie jezdzidlo 5-6kzl...
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysiek napisał:

    > ja kupiłem Twingo '96 dwa lata temu za ok. 6000.
    > Zużycie paliwa na trasie 18 km do pracy: 5,9 l/100km (benzyna)
    > W sumie nie ma co narzekać. Poza filtrami i olejem, wymieniłem łożyska i
    > amortyzatory bo było niskie zawieszenie.
    > Przez dwa lata żaba przejechała 42 tys. km.
    Dokladnie, zona miala przez ostatnie 2 lata Twingo 1,2 60 KM zakupione jako 8 latek a
    sprzedane jako
    10 latek za okolo 8kpln. Auto palilo b. malo, nigdy nie zawiodlo, brak rudej, czesci
    eksploatacyjne
    tanie jak barszcz, auto tanie w eksploatacji, dobrze wyposazone jak na rocznik 2000,
    przestronne
    (suwana tylna kanapa) i nie lubia go zlodzieje. Jedyne co padlo to zebatka w
    mechanizmie opusczania
    szyb (na allegro caly mechanizm 50pln :-) bo samego tryba nie da sie kupic ). Zona
    tak pokochala
    "zabe", ze od 4 miesiecy jedzi nowym(salonowym) Twingusiem tyle ze z mocniejszym
    silnikiem i lepszym
    wyposazeniem.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde