  • Data: 2010-07-12 09:42:21
    Temat: Re: tanie jezdzidlo 5-6kzl...
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bratPit pisze:
    > Witajcie,
    > czasem ten temat się pojawia na pms-ie co ostatnio doprowadziło do
    > miniflejma dotyczącego gwiazdek NCAP, konieczności zrobienia zderzenia
    > czołowego samochodem, który zamierza się kupić z SUVem ;-) ale ja nie o
    > tym,
    > otóż, za jakim samochodem można się rozejrzeć dla kobiety w tych
    > pieniądzach?
    > ma to służyć do dojazdów do pracy (15min w jedną stronę), poruszenie się
    > po "mieście" - zatem jakiś mały silnik benzynowy (cudzysłów dlatego że
    > to miasto ma chyba góra 30 tys mieszkańców),
> [...]

    Corsa B. Moja Kobitka ma taka, ale z silnikiem 1,5D (do pracy 18km).
    Pali malutko. Totalnie bezawaryjne, rudej za bardzo nie ma. Jest tak
    zadowolona z autka (a nie ma nawet wspomagania) że nie chce słyszeć o
    innym autku narazie. Corsita jest z 94 roku i się ładnie trzyma. Jak
    takie małe przebiegi to 1,2 benzyna i będzie Twoja Kobieta zadowolona.
    Za 4-5 tysi kupisz rocznik 96 i młodszą. Będzie ze wspomaganiem i może
    nawet z poduchą.