  • 11. Data: 2009-11-06 19:48:38
    Temat: Re: tanie dzwonienie za granice
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd1e4g$h3u$1@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > A zajrzyj do cennika to się dowiesz.

    Tak, czy nie.

    > Jak od czasu do czasu, to może kup sobie nieekspirującą Kartę Papugę:
    > http://www.karta-papuga.pl/page.php?id=pytania. Nie jest zbyt tania,
    > jeśli chodzi o ceny połączeń ale nie wtopisz kasy przez zapomnienie lub
    > brak potrzeby dzwonienia.

    > W Heyah jest obecnie 59 gr/min do UE/EOG, ale i tak taka stawka na
    > komórki z normalnego telefonu to IMHO jest tanio (na stacjonarne
    > oczywiście nie).

    E, to ja sie wole skupic na stacjonarnych.

    > Jak chcesz tanio na stacjonarne, to może Gadułer przez nr dostępowy 133:
    > http://www.gaduair.pl/komorka/voip-w-komorce/
    > http://media2.gaduair.pl/pdf/cennik_GaduAIR_3w1_VOIP
    _01_10_2009.pdf
    > Do uk i de jest 0.05 PLN + 0.15 PLN za połączenie z nr dostępowym.
    > Płacisz oczywiście także za dialowanie numeru docelowego oraz siłą
    > rzeczy za nieodebrane/zajęte, ale tak samo jest przy połączeniach ze
    > zdrapek typu telebzdecik przez stacjonarny nr dostępowy lub przez
    > dial-through 708.

    E, zarowno to ta Papuga jak i GaduAIR chca za polaczenie z Niemcami i UK
    20gr/minute.

    Naprawde nie ma czegos tanszego?

    TA

  • 12. Data: 2009-11-06 23:08:51
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > Tak, czy nie.

    Na europejskie komórki mają drożej niż na stacjonarne (z powodu takiego
    jak z analogicznymi połączeniami krajowymi - wyższa opłata terminacyjna
    u opów mobilnych).

    > E, to ja sie wole skupic na stacjonarnych.

    > E, zarowno to ta Papuga jak i GaduAIR chca za polaczenie z Niemcami i UK
    > 20gr/minute.

    No jeżeli to tylko od czasu do czasu, to nie możesz się szarpnąć na te
    20 gr/min? Chyba, że chcesz długo gadać w ramach pojedynczych rozmów...

    > Naprawde nie ma czegos tanszego?

    Zobacz co jest dostępne na rynku - VIA ma chyba najwięcej doładowań w
    ofercei: http://www.billbird.pl/gdzie_doladuje,32.html. Oblukaj łebsajty
    wymienionych tam zdrapek (or compatible), to może coś wyhaczysz.

    Przemek

  • 13. Data: 2009-11-06 23:13:52
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > E tam. Stawka za polaczenie poprzez ten OnetTelefon wynosila suma
    > sumarum 20gr/min. Na jedno wychodzi.
    A to zależy, czy na jedno.

    > A dzwoniac na 'darmowy numer' nie musze karty do automatu wkladac.
    No bo po to on jest przede wszystkim :-)

    > Nic sie nie stalo. Kilka automatow wciaz mam domem. Tylko ze kilka
    > lat z tego nie korzystalem, i teraz zadalem to pytanie zeby
    > zorientowac sie jakie sa teraz mozliwosci na rynku 'zdrapek' (nazwa
    > umowna).

    Część zdrapek ma taką opcję (800 działający z automatu) ale <=20 gr/min
    przez 800 to chyba będzie trudno osiągnać :-(

    Przemek

  • 14. Data: 2009-11-07 22:52:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd2ajq$1kh$1@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > Część zdrapek ma taką opcję (800 działający z automatu) ale <=20 gr/min
    > przez 800 to chyba będzie trudno osiągnać :-(

    Toz mowie - z tego co mowisz - jakby nie kombinowac - najtaniej to
    20gr/min.

    TA

  • 15. Data: 2009-11-07 22:58:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Toz mowie - z tego co mowisz - jakby nie kombinowac - najtaniej to
    > 20gr/min.

    to jeszcze spróbuj odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje Cię (lub ile
    może kosztować) połączenie z komórki na jeden konkretny numer stacjonarny?

    M.

  • 16. Data: 2009-11-07 23:28:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > to jeszcze spróbuj odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje Cię (lub ile
    > może kosztować) połączenie z komórki na jeden konkretny numer stacjonarny?

    I jeszcze na ile wycenia spacery w dżdżysty jesienny wieczór do tego
    automatu, co to z niego może dzwonić za darmo na 0-800.

    -- Jarek

    PS:
    Powiadają, że drut mosiężny wynalazł pewien poznaniak do spółki z jednym
    krakusem. Szli razem ulicą i jednocześnie zobaczyli leżący żeton
    telefoniczny. W tym samym momencie chcieli go podnieść z chodnika.

  • 17. Data: 2009-11-08 03:14:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd4u2k$129$1@news.onet.pl>,
    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:

    > to jeszcze spróbuj odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje Cię (lub ile
    > może kosztować) połączenie z komórki na jeden konkretny numer stacjonarny?

    Ojej, moge rzecz jasna kupic sobie karte PlayFresha, albo TikTaka (teraz
    1zl/godzine), ale przeciez na 0800 z tego nie zadzwonie. No chyba ze
    chcecie powiedziec ze ktorys z tych opearatorow voipowych uzywa zwyklego
    stacjonarnego numeru dostepowego.

    TA

  • 18. Data: 2009-11-08 10:32:07
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

> [...]

    > 1zl/godzine), ale przeciez na 0800 z tego nie zadzwonie. No chyba ze
    > chcecie powiedziec ze ktorys z tych opearatorow voipowych uzywa zwyklego

    Dokładnie tak (BTW, dziwię się, że w ogóle pytasz - chyba nie
    sprawdziłeś żadnego cennika telezdrapek?). Ponieważ z przyczyn
    rozmaitych są problemy z dodzwonieniem się z komórek na 800, dlatego też
    każda telezdrapka (jak również voipy takie jak tlenofon) ma przynajmniej
    1 stacjonarny numer dostępowy (czasami z dopiskiem typu "dla dzwoniących
    z telefonów komórkowych" ale działa bez problemu także ze stacjonarnych
    - nie filtrują po CLIPie :-)). Jeżeli ty możesz zadzwonić na stacjonarny
    nr dostępowy taniej niż wynosi dopłata za dostęp przez 800, to korzystaj
    z nru stacjonarnego.

    Przemek

  • 19. Data: 2009-11-08 10:34:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    T...@s...in.the.world napisał:

> [...]
    > 1zl/godzine), ale przeciez na 0800 z tego nie zadzwonie. No chyba ze
    > chcecie powiedziec ze ktorys z tych opearatorow voipowych uzywa zwyklego

    Ojej, oni nie tyle chcą powiedzieć, co mówią tak w kółko od samego
    początku. Łatwiej o operatora VoIP, który daje normalny stacjonarny
    numer dostępowy, od takiego, który bawi się w jakieś 0800. W takim
    na przykład Voipdiscount mam warszawski 223983476 (sam skorzystałem ze
    dwa razy). Inwestując jakieś trzy dychy w najtańsze doładowanie, można
    mieć 500 minut (między innymi do Niemiec) ważnych do końca świata.
    Czyli 6gr/min. A jeśli dzwoni się intensywnie w ciągu dwóch miesięcy
    po doładowaniu, to tych minut może być jeszcze dodatkowo jakieś 2500,
    więc wychodzi po groszu za minutę.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2009-11-08 10:39:50
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:
> [...]

    > Czyli 6gr/min. A jeśli dzwoni się intensywnie w ciągu dwóch miesięcy
    > po doładowaniu, to tych minut może być jeszcze dodatkowo jakieś 2500,

    Zaczynam podejrzewać, że ten osobnik prowadzi intensywną akcję
    promocyjną jakiegoś zdrapkowca z 0800 :-)